Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: ۱۴ فیلم جشنواره فیلم فجر با رایزنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به ۲۲ فیلم افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی «محمد رضا محمدی» گفت: خوشبختانه با هماهنگی و رایزنی صورت گرفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با رئیس سازمان سینمایی ۲۲ فیلم برای اکران در شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی افزود: با این که اعلام شده بود این اداره کل تنها ۱۱ فیلم را در مشهد اکران می کند ولی خوشبختانه با رایزنی و هماهنگی اداره کل با سازمان سینمایی ۲۲ فیلم برای اکران در مشهد اعلام شد.

 

وی ادامه داد: با توجه به نگاه دکتر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری رخدادهای فرهنگی هنری که قائل به مشارکت همه دستگاهها جهت باشکوه و فاخر برگزار کردن این رویدادهاست و برای فراهم کردن شرایط حداکثری فرهنگی برای مردم مشهد، نگاه انحصار طلبانه ندارد، از همکاری همه ارگانها و نهادها در برگزاری این رخداد استقبال می کند.

 

محمدی گفت: اگر شهرداری مشهد و سینماها مشارکت لازم را داشته باشند می توان علاوه بر این ۲۲ فیلم فیلمهای دیگری نیز برای اکران در جشنواره فیلم فجر مشهد خریداری شود و ما از این مشارکت استقبال می کنیم.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مجلس استان بوشهر کتاب انقلاب اسلامی دهه فجر آمریکا محمد جواد ظریف افزایش فیلم شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد معاون سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است