Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت الله مهرآوران بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال «زیر همکف» که این روزها به کارگردانی بهمن گودرزی در حال ساخت است، بیان کرد: من این روزها در سریال «زیر همکف» نقش یک پدر عروس را بازی می‌کنم و همچنین در سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری نیز بازی می‌کنم که نمی‌توانم جزییاتی از این کار را بیان کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سریال «زیر همکف» شب کار هستیم و روز هم در سریال «هیولا» بازی می‌کنم.

مهرآوران درباره سریال «زیر همکف» توضیح داد: این شب‌ها در لوکیشنی در شهرک راه آهن در حال ضبط و تصویربرداری کار هستیم که البته از لوکیشن‌های متنوعی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه سناریوی این مجموعه از موقعیت‌ها و دیالوگ‌هایی طنز برخوردار است، یادآور شد: «زیر همکف» قصه جدیدی دارد و من شخصیتی را بازی می‌کنم که تاکنون نداشته‌ام که نقش یک فرد خسیس و سرمایه‌دار است.

مهرآوران در پایان گفت: داماد من در این سریال یک دامپزشک است اما رشته تحصیلی‌اش به کارش نمی‌آید و به این ترتیب در این سریال قصه‌هایی از مشکلات جوانان در کار و ازدواج به تصویر کشیده می شود.

در خلاصه داستان «زیر همکف» آمده: «زندگی قانون‌های زیادی داره. ولی به نظر من مهمترینش اینه که راحت، نه بگین و هیچ وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟»

در این مجموعه تلویزیونی که رضا جودی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی و یزدان فتوحی بازی دارند.

کد خبر 4525344 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: بهمن گودرزی سریال ایرانی عزت الله مهرآوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد و گفت: «از من هم برای بازی در این سریال دعوت شد، اما آن زمان درگیر سریال دردسر‌های عظیم بودم. بعد دیدم مهران احمدی بهتر از من بازی می‌کند.»

کاربران به این ویدئو واکشن‌های متفاوتی داشته‌اند. برخی عدم حضور او را مایه تاسف دانسته و معتقد بودند اگر مهران رجبی در گروه بازیگران پایتخت بود این سریال جذاب‌تر می‌شد، اما نظر عده‌ای دیگر خلاف این موضوع بود و احمد مهران‌فر را بهترین گزینه برای نقش بهبود می‌دانستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و ادامه سریال «نون‌خ»
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی و توضیحاتی درباره ادامه «نون‌خ»
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • گزارش ماندی نایت راو 29 آوریل؛ از اژدها تا هیولا /اخبار WWE
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری