Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@13:11:27 GMT

ظریف:اخبار استعفای خود را تکذیب می‌کنم

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۴۷۶۱

محمد جواد ظریف ادعای برخی اخبار در مورد استعفای وی به دلیل فشارهای بیرونی برای خروج ایران از برجام را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف در واکنش به ادعای برخی افراد در فضای مجازی مبنی بر خروج ایران از برجام و استعفای وزیر امور خارجه، گفت: هر خبری که در ۲ یا ۳ ماه گذشته مبنی بر استعفای بنده در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شده است را تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه در ادامه یادآور شد: برخی هم ادعا کردند که به خاطر فشارهای بیرونی برای خروج ایران از برجام استعفا دادم، در حالی که این موضوعات اصلاً مطرح نیست لذا این مباحث را هم تکذیب می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ در جریان سفر محمدجواد ظریف به هند شایعات مبنی بر استعفا به دلیل خروج از برجام در فضای مجازی مطرح شد. در واقع نخستین بار حسن محمدی، سردبیر سایت امید هسته‌ای در توئیتر خود نوشت: «شنیده‌هایی فراتر از شنیده، حکایت از استعفای محمدجواد ظریف دارد که دو روز پیش تقدیم رئیس جمهور کرده است.» این شایعه اما با توئیتی از سوی محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری قویاً تکذیب شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ظریف استعفا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند.

منبع: برترین‌ها

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی