Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم منچسترسیتی قهرمان اروپا را جزو سه تیم برتر فوتبال اروپا در یک دهه اخیر نمی‌داند. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پپ گواردیولا اگرچه دیگر سرمربی بارسلونا نیست اما هنوز در صورت به دست آوردن فرصت به این تیم نیش می‌زند. سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی که معمولاً با احترام و محتاطانه درباره رقبای تیمش حرف می‌زند، در اظهارنظری جدید، تعصب بارسایی‌ خود را با نادیده گرفتن افتخارات سال‌های اخیر رئال مادرید ثابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به سؤالی برای معرفی بهترین تیم‌های فوتبال اروپا طی یک دهه اخیر، گفت: یوونتوس، بایرن مونیخ و بارسلونا. این‌ها سه تیم برتر فوتبال اروپا در یک دهه اخیر بوده‌اند. چرا؟ چون هر فصل لیگ‌شان و جام حذفی را می‌برند و همیشه مدعی قهرمانی و جزو بهترین‌ها هستند.

فراموشی عمدی یا سهوی گواردیولا در نام بردن از رئال مادرید در شرایطی است که کهکشانی‌ها در یک دهه اخیر افتخاراتی مانند دو بار قهرمانی لالیگا، دو بار قهرمانی جام حذفی، دو بار قهرمانی سوپرجام اسپانیا، 4 قهرمانی جام جهانی باشگاه‌ها، سه قهرمانی سوپرجام اروپا و از همه مهمتر 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و عنوان تنها تیم دارای سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان را کسب کرده‌اند.

فوتبال جهان| رئال مادرید 10 نفره، با گل‌های بنزما دست پر کاتالونیا را ترک کرد

انتهای پیام

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط گواردیولا رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گواردیولا رئال مادرید گواردیولا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است

به گزارش "ورزش سه"، ناچو فرناندز تصمیم گرفته در 30 ژوئن از رئال مادرید جدا شود و قراردادش را با این باشگاه اسپانیایی تمدید نخواهد کرد.

نشریه مارکا با تایید این خبر اعلام کرد که هیچ چیزی تغییر نکرده و میل او برای شروع یک ماجراجویی جدید، موجب شده تا تصمیم به جدایی از رئال مادرید بگیرد و مقصد بعدی او لیگ حرفه‌ای آمریکا است.

کاپیتان رئال پیشنهادهای بزرگی را رد کرده و در نظر دارد که فوتبالش را آمریکای شمالی دنبال کند. طبق گفته مارکا، ناچو که به فکر خداحافظی بود تصمیم گرفت یک فصل دیگر به فوتبال ادامه دهد و در طول فصل تصمیم گرفت تا به آمریکا برود. تصمیم تو قطعی است و ناچو به لیگ ام ال اس خواهد رفت.

او آرزوی در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی را پس از جدایی کریم بنزما محقق کرد، سوپرجام را بالای سر برد، همین کار را در لالیگا انجام خواهد داد و رویای قهرمانی در چمپیونزلیگ هم هنوز زنده است.

او در تمام فصل این تصمیم را گرفته بود که نمی‌خواهد برای فصل بعد در رئال بازی کند. حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم تغییری روی تصمیم او نخواهد داشت و ناچو در پایان فصل رئال را ترک می‌کند.

دیگر خبرها

  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • مورد عجیب بازگشت تیبو کورتوا به ترکیب رئال
  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • (عکس) تبلیغ عجیب تلویزیون هنگام پخش بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو