Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:27:22 GMT

واگذاری هتلهای مخروبه یا باقی مانده از جنگ

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۵۱۸۱

واگذاری هتلهای مخروبه یا باقی مانده از جنگ

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد تاوتلی کارشناس  هتلداری و مدیرعامل گروه هتلهای وابسته به صندوق بازنشستگی در نشستی که ظهر روز دوشنبه هشتم بهمن ماه برگزار شد به خبرنگاران گفت: ۶۴ واحد اقامتی یک تا چهار ستاره داریم که ده تا از آنها به دلیل فرسودگی و ... برون سپاری شده اند و یا غیر فعال هستند بنابراین ۵۴ هتل خدمات می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاوتلی بیان کرد: ده هتل از آنجا که غیر فعال هستند در سایت ما هم اطلاعی درباره آنها به مسافر داده نمی شود از این تعداد هتل، سه یا چهار هتل به بخش خصوصی واگذار شده است. این هتلها در واقع اتاق های کمی داشته اند و یا اینکه اداره آنها به اصطلاح FAMILY HOTEL است. پس حتی اگر صد درصد اشغال هم باشند بازهم برای ما سودآور نیستند. البته ما روی آنها نظارت داریم. شش هتل دیگر هتلهایی بوده اند که یا در جنگ تخریب شده اند و یا اینکه مخروبه هستند و قابل استفاده نیستند بنابراین در اولویت توسعه ای هم قرار ندارند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که هتلها قدیمی است و بسیاری از آنها کیفیت اولیه را ندارند بیان کرد: ۲۱ هتل بازسازی کامل شده اند و البته مد نظر باید داشت که تنها ساختمان ملاک کیفیت یک هتل نیست.ما توانسته ایم روی موضوع کیفیت و نیروی انسانی کار کنیم. از نظر ما کیفیت در هتلها دارای سه شاخصه منابع انسانی، ساختمان و تجهیزات و اثاث است که در کنار هم می تواند تضمین کند یک هتل مناسب است یا نه. شاید تغییر مدیریت ها و یا قدمت و واگذاری ها موجب افت در هتلها شده باشد اما  منابع انسانی خود را ارتقا داده ایم. همچنین از آنجا که زیر نظر وزارت کار هستیم در این گروه هیچ یک از کارکنان به صورت مستقیم اخراج نمی شود و ما به قانون کار در این زمینه عمل می کنیم.

کد خبر 4526407 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: ساخت هتل صندوق بازنشستگی کشوری هتل داری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم

به گزارش همشهری آنلاین، محمد آخوندی در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افتتاح یک مجموعه سوارکاری، یادآور شد: این مجموعه مدتها بدون استفاده و مخروبه بود، این مجموعه در تهاتر املاک شهرداری با وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شد که در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد. امیدواریم دیگر املاک نیز مورد استفاده قرار بگیرد و گزارش آن را ارائه دهیم.

آخوندی با بیان اینکه شورا برای نظارت و پیشگیری از اقدامات نادرست است، یادآور شد: باید مراقب فضاسازی های صورت گرفته در رسانه ها باشیم. یکی از وزرای سابق گفته که با مردم چه می کنید؟ در حالی‌که باید ۵۰۰ سال توضیح دهد که در گذشته با مردم چه کرده است. از غار خود بیرون آمدند و مدعی شده‌اند. درحالی که شهرداری خود حامی حفظ محیط زیست است.

کد خبر 849279 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها تهران ورزش پایتخت

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • آتش بازی هالند در لیگ جزیره/ هنوز چهار فینال دیگر باقی مانده
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است