Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@21:57:30 GMT

دستگیری دزدی که مسافران قطار را بیهوش می‌کرد +عکس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۵۳۴۳

دستگیری دزدی که مسافران قطار را بیهوش می‌کرد +عکس

خبرگزاری ایسنا:  سرهنگ حشمت الله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول گزارشی در حوزه پلیس راه آهن مشهد، مبنی بر بیهوشی یکی از مسافران خطوط ریلی و سرقت اموال وی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با همت و هماهنگی پلیس راه آهن مشهد، تهران و اراک و نیز با انجام اقدامات فنی، علمی و اطلاعاتی، متهم و سارق حرفه‌ای در محور ریلی اراک شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه آهن کشور با اشاره به وجود ۱۲ شاکی در این پرونده، بیان کرد: این سارق به شیوه بیهوشی مالباختگان، تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان سرقت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: برابر اظهارات بزه دیدگان و اعترافات متهم، سارق پس از ایجاد ارتباط و جلب اعتماد مالباخته به شیوه بیهوشی، کارت‌های بانکی، وجوه نقد و اموال گرانبهای بزه دیدگان را سرقت می‌کرد.

سرهنگ ملکی خاطرنشان کرد: به دستور مقام قضائی و بازپرس شعبه ۸ اراک، تصویر این سارق حرفه‌ای رسانه‌ای می‌شود تا در صورتی که مسافرانی در ایام گذشته بدین شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند به حوزه قضائی محل سکونت خود مراجعت کرده و مراتب را گزارش و اعلام کنند.

انتشار عکس متهم از سوی پلیس با مجوز قضائی

وی به مسافران خطوط ریلی، تاکید کرد: شهروندانی که قطار را برای سفر انتخاب می‌کنند حتماً از نمایش و در معرض دید قرار دادن وجوه نقد، اموال و اشیا گرانبهای خود خودداری کنند و در صورت نیازمندی به آشامیدنی یا خوراکی، حتماً تقاضای خود را صرفاً به مهماندار قطار اعلام و از اعتماد به افراد ناشناس جدا پرهیز نمایند.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس راه آهن کشور در پایان گفت: تلاش ما ایجاد نظم و امنیت حداکثری در راه آهن و ارائه مطلوب‌ترین خدمات انتظامی به مسافران خطوط ریلی است و در این مسیر همه همت مان را به کار می‌گیریم، ان شاء الله بتوانیم سرباز لایقی برای فرماندهی معظم کل قوا و خدمتگزاری شایسته برای مردم عزیزمان باشیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری سارق حرفه ای قطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ بهمن گرجیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشتروم این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند. گرجیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق ۳ رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد