Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه اظهار داشت: هیات مدیره نقش مثبتی در موفقیت تیم دارد و آنها می توانند مسیر دشواری که استقلال پیش رو دارد را با تصمیم و تدبیر خود سهل و آسان کنند.در مجموع به انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال احترام می گذارم از طرفی برای من به عنوان یک استقلالی آنچه اهمیت دارد موفقیت تیم است به همین دلیل باید جامعه طرفدران استقلال و پیشکسوتان با همدلی و هماهنگی خواهان موفقیت تیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص شناخت خود از اعضای جدید نیز گفت: میرشاد ماجدی و کامران منزوی را به خوبی می شناسم و استقلال در گذشته هم از خدمات آنها بهره برده است و بقیه اعضا هر کدام در جایگاه خود منشا اثر بوده و می توانند به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرطرفدار استقلال نقش ارزنده ای ایفا کنند. استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر و سپس در لیگ قهرمانان آسیا مسیر دشواری خواهد داشت و هیات مدیره می تواند نقش مثبت و ارزنده ای در موفقیت تیم و آسان کردن این راه دشوار داشته باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک، بزودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیأت مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیأت مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورتجلسه‌ای هم در این خصوص به امضای طرفین رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی