Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: همزمان با ایام فاطمیه ویژه مراسم شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) به مدت ۱۰ شب در مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

«پوریا محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار کرد: مراسم عزاداری سیده نساءالعالمین حضرت صدیقه طاهره(سلام‌الله علیها) با یادبود 2 شهید مدافع حرم استان گیلان حامد کوچک‌زاده و سیداسماعیل سیرت‌نیا در مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولایت مسجد حضرت ولیعصر(عج) صومعه‌سرا افزود: حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن صفوی امام جمعه فومن و حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرفاطمی استاد برجسته حوزه و دانشگاه در این مراسم سخنرانی و کربلایی سیداسماعیل پارسا به نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

 

وی گفت: این مراسم از شب پنجشنبه(11بهمن) تا شنبه(20بهمن) همراه با فریضه جماعت مغرب و عشاء در مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرستان صومعه‌سرا منعقد است.

 

محمدی با بیان اینکه عزت امروز ملت غيور و هميشه در صحنه ايران اسلامي نتيجه محبت به اهل بيت عصمت و طهارت(علیه‌السلام) از جمله حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در جلسه‌ای فرمودند، «من رزق سال كشور را در شب‌هاي فاطميه مي‌گيرم» که این سخن ایشان اهمیت شرکت در مراسمات فاطمیه را می‌رساند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه کتاب کتاب انقلاب اسلامی دهه فجر نشست خبری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا س شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073864 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید