Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زیگلری رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان اظهار کرد : این دوره از مسابقات راکمیته بازی ها و ورزش های الکترونیک هیات انجمن های ورزشی شهرستان اصفهان و با همکاری جامعه معلولان اصفهان ، شرکت مخابرات ایران (منطقه اصفهان) ، همراه اول و مجموعه تفریحی آموزشی کوک شو برنامه‌ریزی کرده است که در پایان به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایزی از طرف همراه اول و اینترنت adsl2020 اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این مسابقات را در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت مخابرات و ایجاد شور و نشاط در یک فضای شاداب و مفرح برای معلولان به عنوان قشری از شهروندان اصفهان بیان داشت.

رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان یادآور شد : دومین دوره بازی های رایانه ای معلولان اصفهان جام فجر در رشته بازی های رایانه ای تحرکی در دو گروه خانم ها و آقایان روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 بهمن از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در مجموعه تفریحی آموزشی کوک شو برگزار می شود.

انتهای پیام/م

رقابت معلولان اصفهانی در رشته بازی های رایانه ای تحرکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات اپراتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب تروجان

ویروس رایانه‌ای به نام استاکس‌نت محصول مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۰۰۸۲ رژیم صهیونیستی است که هدف از ساخت این ویروس آلوده کردن رایانه‌های مراکز مهم ایران می‌باشد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081670 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اسب تروجان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • دومین دوره انتخابات موسسه هنرهای نمایشی استان برگزار شد
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • مشارکت ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر