Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان از افتتاح و بهره‌برداری از ۷۲۵ طرح عمرانی و تولیدی جهادکشاورزی در آستانه چهل سالگی انقلاب در این استان خبر داد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدحسن میرعماد ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 840 میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود 5 میلیون تن محصولات کشاورزی و دامی در استان گلستان تولید می‌شود118 میلیارد تومان پروژه‌های جهاد کشاورزی استان بوشهر افتتاح می‌شود22 هزار هکتار از اراضی مستعد کشاورزی اردبیل به عشایر واگذار شد

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها شامل 22 پروژه تولیدی و 703 طرح عمرانی هستند گفت: این پروژه‌ها در مجموع یک هزار و 186 شغل مستقیم و یک هزار و 239 اشتغال غیرمستقم در استان ایجاد می‌کنند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان سمنان با بیان اینکه بیش از 2000 خانوار از مزایای این پروژه ها بهره مند می‌شود ادامه داد: با توجه به مشکل کم آبی در استان عمده این طرح‌ها به حوزه آب و خاک اختصاص دارند.

وی با اشاره به سهم هر کدام شهرستان از این پروژه‌ها افزود: شاهرود با 240 طرح و پروژه بیشترین سهم از این پروژه ها را به خود اختصاص داده است.

میرعماد اضافه کرد: 64 طرح و پروژه در شهرستان آرادان، 113 طرح و پروژه در دامغان، 68 طرح و پروژه در سرخه، 49 طرح و پروژه در شهرستان سمنان، 130 طرح و پروژه در گرمسار، 16 پروژه در مهدیشهر و 64 طرح و پروژه در شهرستان میامی در آستانه چهل سالگی انقلاب به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه کشاورزی با قبل انقلاب قابل مقایسه نیست اظهار داشت: در حال حاضر سالانه یک میلیون و 500 هزار تن محصولات کشاورزی در استان تولید می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه سمنان در تولید اکثر محصولات با افزایش چند برابری روبرو بوده ادامه داد: امروز برخلاف قبل از انقلاب بیش از 90 درصد نیاز کشور به محصولات کشاورزی در داخل تولید می‌شود و این یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه امسال یک هزار و ۱۳۰ نفر از استان سمنان به حج تمتع اعزام می شوند؛ گفت: هفته آینده نخستین کاروان حجاج استان سمنان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، قدرت الله چتری بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ حجاج تمتع شرق استان سمنان در مجموعه البرز شرقی شاهرود اظهار داشت: نخستین کاروان استان برای تمتع 1403 روز بیست و پنجم اردیبهشت ماه از سمنان به بیت الله الحرام اعزام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آخرین کاروان هم پانزدهم خرداد ماه مجدداً از سهمیه مرکز استان به خانه خدا اعزام می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با تدکید بر اینکه مجموعاً 9 کاروان در حج امسال کار اعزم حجاج استان را بر عهده خواهند داشت؛ افزود: در صورتی که مشکلی در زمینه شرکت‌های هواپیمایی وجود نداشته باشد تمام پروازها در زمان موعد مقرر خود از فرودگاه امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد.

میانگین سنی حجاج استان سمنان در تمتع امسال 56سال است

چتری گفت: در حج تمتع امسال 44 درصد حجاج مرد و 56 درصد خانم هستند.

وی خاطرنشان کرد: میانگین سنی حجاج استان سمنان در تمتع امسال 56 سال برآورد شده که نسبت به سال قبل جوان‌تر است.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه جوانترین زائر امسال استان سمنان  23 سال سن و مسن ترین آنها 85 سال دارد؛ گفت: فرد بی سواد یا کم سواد در کاروان‌های استان سمنان وجود ندارد و بسیاری از افراد دارای تحصیلات تکمیلی در کاروان‌های ما حضور دارند، لذا جوانی در کنار سواد و جوانی مدیران کاروان ها سبب شده تا امیدوار باشیم روند حج امسال به مراتب بهتر از سال های قبل صورت گیرد.

چتری با بیان اینکه امسال برای نخستین بار بعد از 9 سال شاهد اعزام حجاج در عمره مفرده نیز بودیم؛ افزود: دو هفته قبل یک کاروان 85 نفره از استان سمنان راهی عمره مفرده شد.

انتهای پیام/361

دیگر خبرها

  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال