Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با انتقاد از انتخاب سیاسی برخی از مدیران در دستگاه‌های اجرایی استان گفت: سیاسی رفتار کردن، به استان اصفهان ضربه زده و مفسده ایجاد کرده است. ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی و فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار شورای معاونین و مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: متأسفانه با تغییر رؤسای جمهور بسیاری از مدیران کشور تغییر می‌کنند و این تغییرات فراوان، سبب می‌شود که پیشرفت‌ها و اجرای طرح‌ها و اقدامات مختلف، متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سیاسی رفتار کردن، به استان اصفهان ضربه زده و مفسده ایجاد کرده است، افزود: اینکه برخی از مدیران بالادست، معتقد هستند که انتخاب سایر مدیران باید بر اساس سلایق سیاسی باشد بسیار آسیب‌زا است، در حالیکه باید بر اساس دستورات اسلامی، یک مدیر کارشناس، با خدا و توانمند را انتخاب کرد، اینکه چه سلیقه سیاسی دارد نباید لحاظ شود؛ این، کوته فکری است که افراد را بر اساس سلایق سیاسی انتخاب کنیم و از آن طرفداری شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد: دینداری و تخصص در تمام انتصاب‌ها مد نظر باشداراک| آفت بدنه مدیریتی انتصاب بر اساس گرایش حزبی و بدون درنظر گرفتن شایستگی افراد است

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: آموزش و پروش باید مدیرانی متخصص، متعهد و کارآمد و در واقع انقلابی انتخاب کند، چراکه چپ و راست معنا ندارد، بنابراین مدیرانی شایسته برای مدارس و معاونت‌ها انتخاب شوند که مدیرکل از همه نظر، آسوده خاطر باشد.

وی با بیان اینکه انتخاب یک معلم مشکل‌تر از انتخاب یک قاضی است، تصریح کرد: مدیر یا معلمی که به علم خود، عمل نمی‌کند، نمی‌تواند دانش آموزان را به راه راست و صحیح هدایت کند، معلم، تربیت کننده یک نسل است، او فکر انسان‌ها را جهت می‌دهد.

در ابتدای این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: رونمایی از 6 جلد دانشنامه شهدای دانش آموزی استان اصفهان، در این هفته انجام می‌شود.

محمد اعتدادی افزود: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، طرح گفتمان‌های دانش آموزی در سه سطح مدرسه، منطقه و استان از مهرماه آغاز شده و تا اردیبهشت سال آینده ادامه دارد، همچنین کارگروه‌های منطقه‌ای و ناحیه‌ای در 41 منطقه آموزش و پرورش کلید خورده است.

جشنواره "مدرسه انقلاب" با هدف ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

وی با اشاره به اجرای 425 برنامه در سطح آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: در اجرای این طرح‌ها، 2 میلیون و 395 هزار دانش آموز و فرهنگی تحت پوشش قرار می‌گیرند، همچنین به مناسبت دهه فجر، زنگ انقلاب ساعت 09:30 روز 13 بهمن در مدارس استان انجام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: برپایی غرفه دستاوردهای آموزشی و پرورشی در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری جشنواره خوشنویسی با عنوان «مشق انقلاب» ویژه همکاران فرهنگی، برگزاری جشنواره زندگی به سبک روح الله با نام «آیینه زمان» ویژه دانش آموزان و فرهنگیان در قالب خبرنویسی، خوش نویسی، پوستر، شعر و غیره برای نخستین بار و برگزاری جشنواره سرودهای دانش آموزی با همکاری بسیج دانش آموزی در گلستان شهدا در قالب 8 گروه سرود در روز 12 بهمن از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، چهارشنبه با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار خواهند کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودآگاهی و شناخت اجتماعی برای هدایت تحصیلی نیاز است
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در کمین ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان/ ۴۲ مدرسه تعطیل شد
  • اجرای ۱۲ برنامه شاخص آموزش و پرورش در مهریز
  • ۳۶۰۰ معلم در اصفهان استخدام می‌شود/تخلیه ۴۲ مدرسه به دلیل فرونشست
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند