Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@13:51:24 GMT

نارضایتی شدید ایرانی ها از اینترنت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۶۵۷۲

نارضایتی شدید ایرانی ها از اینترنت

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: نتایج ارزیابی هفتگی سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ نشان می‌دهد در بازه زمانی ۲۸ دی تا ۵ بهمن بیشترین شکایت مشترکین مربوط به حوزه اینترنت و کمترین شکایت مربوط به حوزه خدمات پستی است.

به گزارش صدای ایران از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سیدمحمد امامی با اشاره به اینکه هزار و ۶۸۷ شکایت در طول هفته گذشته در سامانه ۱۹۵ ثبت شده افزود: در حوزه خدمات اینترنت پرسرعت ثابت بیشترین شکایت مربوط به شرکتهای مخابرات ایران، صبانت، پیشگامان توسعه ارتباطات، آسیاتک، های وب و پارس آنلاین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره موضوع این شکایت‌ها گفت: شکایت‌های مربوط به حوزه اینترنت در پنج بخش پشتیبانی، مالی، مشکلات مربوط به قرارداد، کیفیت سرویس و عدم ارائه خدمات دسته‌بندی می‌شوند که بیشترین شکایت درباره این شرکتها به مشکلات قرارداد شامل عدم جمع‌آوری سرویس و کیفیت سرعت اینترنت پرسرعت اختصاص دارد.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری افزود: در حوزه اینترنت اپراتورهای تلفن همراه، بیشترین شکایت مشترکین از اپراتور همراه اول مربوط به بسته‌های اینترنتی و عدم اطلاع مشترکین از فعال‌سازی بسته، در اپراتور ایرانسل مربوط به کیفیت سرویس و سرعت عدم پائین ارسال و دریافت دیتا و در اپراتور رایتل مربوط به بسته‌های اینترنتی و تفاوت حجم استفاده شده با هزینه در نظر گرفته شده، بوده است.

امامی با اشاره به اینکه شکایت‌های مربوط به حوزه تلفن همراه در سامانه ۱۹۵ در بخشهای بسته مکالمه، بسته پیامکی، رومینگ ملی و بین‌المللی، ترافیک داخلی، سرویس ارزش افزوده، ترابردپذیری، پیامک متنی، بسته‌های ترکیبی، کیفیت مکالمه، عدم پاسخگوئی، سامانه ۸۰۰، قبض و صورتحساب و عدم آنتن‌دهی دسته‌بندی شده اظهار کرد: بررسیهای انجام شده نشان می‌دهد بیشترین شکایت از اپراتورهای تلفن همراه درباره عدم آنتن‌دهی، قبض و صورتحساب بوده و در شرکت ایرانسل و رایتل نیز بیشترین شکایت درباره ترابردپذیری و عدم امکان برگشت به اپراتور قبلی ثبت شده است.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ایران اینترنت نارضایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند

مایکروسافت اعلام کرده است که به‌روزرسانی‌های امنیتی آوریل احتمالا VPN شما را از کار می‌اندازد؛ به نظر می‌رسد اکنون بهترین کاری که می‌توان انجام داد آن است که تا اطلاع ثانوی، این به‌روزرسانی را نادیده بگیرید!

به گزارش خبرآنلاین، در ابتدا Bleeping Computer گزارش داده بود که این به‌روزرسانی ویندوز‌های ۱۰ و ۱۱ و همچنین ویندوز سرور ۲۰۰۸ به بعد را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ اما گزارش‌های کاربران در Reddit متفاوت است، برخی از کاربران می‌گویند که VPN‌های آن‌ها پس از به‌روزرسانی همچنان کار می‌کند و برخی دیگر ادعا می‌کنند که اتصال آن‌ها قطع شده است. به گفته مایکروسافت، این شرکت در حال حل کردن این مشکل است و به زودی به روزرسانی جدیدی را ارائه خواهد کرد.

تا زمانی که مایکروسافت به‌روزرسانی جدید را ارائه نکند، همچنان راه‌حل مناسبی وجود ندارد. با این حال، می‌توانید با لغو نصب همه به‌روزرسانی‌های امنیتی، مشکل را حل کنید. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت نیز در واکنش به این مشکل گفت که از مایکروسافت می‌خواهد، امنیت کاربران را اولویت اول خود قرار دهد.

حداقل یکی از کاربران در Reddit ادعا کرده است که حذف نصب و نصب مجدد برنامه VPN این مشکل را برایش حل کرده است، بنابراین ممکن است شما هم بتوانید قبل از انجام هرکار دیگری این راه را نیز امتحان کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید که به‌روزرسانی خود را حذف کنید، مایکروسافت به شما کمک می‌کند. این شرکت در یادداشت‌های خود نوشت: «برای حذف LCU پس از نصب بسته SSU و LCU، از طریق DISM/Remove-Package با نام بسته LCU اقدام کنید.» لازم به ذکر است که می‌توانید نام بسته را با استفاده از این دستور پیدا کنید: DISM /online /get-packages.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ایرانی ها از ۵ سال آینده کشور چیست؟ (+اینفوگرافی)
  • نمایه شدن نشریه معروف مطالعات مدیریت دانشگاه تهران در پایگاه SSCI
  • حکمرانی داده‌ها در عصر اینترنت اشیاء/ پلتفرم‌ها خود را مالک داده‌ها می‌دانند
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • ذخیره کنونی سدهای کرمانشاه ۸۷۳.۵ میلیون مترمکعب است
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • بیش از ۱.۷ میلیارد مترمکعب آورد سدهای استان کرمانشاه
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند