Web Analytics Made Easy - Statcounter

با هوشیاری نگهبان و کارکنان دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گلستان تأمین اجتماعی شعبه گرگان از خسارت آتش‎سوزی نجات پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان، در روز گذشته(یکشنبه 7 بهمن) با هوشیاری نگهبان شرکت توزیع نیروی برق گلستان سید جمال میرمنافی و اقدام به‌موقع سید میثم حسینی از بخش دیسپاچینگ شرکت، تأمین اجتماعی گرگان از خسارت ناشی از آتش‎سوزی در امان ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شامگاه روز گذشته و  در ساعت ۲۴، سید جمال میرمنافی نگهبان شرکت توزیع نیروی برق استان متوجه شعله‎های آتش شد و در ابتدا تصور آنکه تأمین اجتماعی گرگان دچار حریق شده را نداشت و با بررسی وضعیت دود متوجه شروع حریق در تأمین اجتماعی گرگان اتفاق افتاده و با اتفاق همکارش سید میثم حسینی از بخش دیسپاچینگ شرکت با ۱۲۵ تماس گرفتند و این دو فرد آتش‎نشانی را از این امر مطلع کرند و با اقدام به‌موقع آتش‎نشانی و ورود به ساختمان تأمین اجتماعی درزمانی که آتش شعله‎ور شده بود تأمین  اجتماعی از خسارت بیشتر حریق در امان ماند.


در این حادثه با توجه به آشنایی با کارکنان تأمین اجتماعی گرگان، حسینی به کارمندان این اداره موضوع را اطلاع می‎دهد تا برای بررسی وضعیت در محل حاضر شوند.


اقدام هوشیارانه این دو کارمند شرکت توزیع نیروی برق گلستان از چشمان عزت جعفری، رئیس تأمین اجتماعی گرگان غافل نماند و با حضور در محل شرکت توزیع نیروی برق از کارکنان این اداره که با اقدام به‌موقع مانع خسارت به تأمین اجتماعی شدند با لوح تقدیری تشکر کرد.


 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر کتاب نمایشگاه کتاب محمد جواد ظریف آمریکا مجلس شرکت توزیع نیروی برق اطفای حریق تامین اجتماعی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان