Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@13:24:24 GMT

بازیگر نوجوان شیرازی در جشنواره فجر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۸۱۰۲

بازیگر نوجوان شیرازی در جشنواره فجر

محمدی دختر نوجوان شیرازی با فیلم «وقت دریا» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ساقی محمدی» دختر نوجوان شیرازی با بازی درفیلم سینمایی «وقت رویا» به کارگردانی امیرحسین عنایتی به سینمای حرفه ای کشور پیوست.

 

این بازیگر نوجوان شیرازی اولین فعالیت سینمایی خود را با نقش اصلی رویا در فیلم سینمایی وقت رویا درکنار رویا نونهالی، شاهرخ فروتنیان و افسانه چهره آزاد تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدی در 12 سالگی پس از گذراندن دوره های بازیگری با بازی در تئاتر «پیر چنگی» به کارگردانی استاد جوادبخشی زاده کار خود را آغاز کرد و بازیگر برتر شناخته شد.

 

گفتنی است، فیلم «وقت رویا» همزمان با سی و هفتمین جشنواره فجر اولین اکران و فرش قرمز خود را در اصفهان تجربه می کند.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر کتاب نمایشگاه کتاب محمد جواد ظریف آمریکا مجلس فیلم فجر جشنواره فیلم فجر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز

در مراسم پایانی این جشنواره که عصر امروز در بوستان قرآن تبریز برگزار شد، از ۹۳ نفر از منتخبان بخش حضوری و ۷۶ نفر از منتخبان بخش مجازی قدردانی شد.

دبیر اجرایی این جشنواره گفت: بخش حضوری این جشنواره به صورت استانی و با ۸۰۰ شرکت کننده از شهر‌های مختلف آذربایجان شرقی در دو بخش حفظ و قرائت و برای سه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۲۴ سال برگزار شد.

قربانی افزود: در بخش مجازی جشنواره نیز در بخش‌های نقاشی، عکس نوشته، دل گویه، اینفوگرافی و کلیپ پنج‌هزار و ۴۳۰ اثر از شرکت کنندگان گروه‌های سنی مختلف ۷ تا ۲۵ سال به صورت کشوری شرکت داشتند.

وی نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه به‌ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان و زمینه‌سازی برای حل معضلات اجتماعی با استفاده از آموزه‌های قرآنی را اهداف اصلی برگزاری این جشنواره قرآنی اعلام کرد.

جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان»، یادبود زنده یاد قاری نوجوان سامان پور بیرامی در محور‌های اقامه نماز، قصه‌های قرآنی، امانت داری، حجاب و عفاف، احترام به بزرگترها، ادب و خوشرفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار برگزار شد.

این جشنواره با موضوع سبک زندگی در قرآن کریم ویژه خواهران و برادران و در رده سنی کودک، نوجوان و جوان با مشارکت شهرداری منطقه ۷ تبریز ترتیب یافت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳