Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: همزمــان بــا دســتگیری صاحــب یک ویــلای اجــاره ای در منطقــه گهربــاران مازنــدران راز کشف اجساد رها شده زن و مرد جوان کنار جاده فاش دی در حالی که داخل گونی هایی 17شد.

اجساد این زوج جوان روز دوشنبه قــرار داده شــده بودنــد در منطقه گهربــاران وتنگــه لته پیدا شد.نخســتین جســد که متعلق به زن جوان بود در ســه راه باغ وحش در منطقه ســاحلی گهرباران مازندران پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهالی در حاشــیه جاده متوجه گونی بزرگی شــد که کنار خیابان رها شــده بــود. وی بــا توجه بــه وضعیت گونــی خاکســتری رنگ و انتشــار بوی تماس گرفته و مأموران را در جریان 110 تعفن با مرکز فوریت های پلیســی ماجــرا قــرار داد. دقایقی بعــد تیمی از مأموران خود را بــه محل مورد نظر رسانده و تحقیق در این باره آغاز شد. آنها بعد از باز کردن گونی با جســد زن جوانی روبه رو شــدند که چند روزی از مرگــش می گذشــت.دقایقی بعد بازپــرس ویژه قتل دادســرای عمومی و انقــلاب میانــدورود در جریــان ماجــرا قــرار گرفتــه و بــه همــراه تیمــی از متخصصان پزشــکی قانونی خود را به محل کشــف جسد رساند.در جریان ســاله اهل قائمشــهر 27 تحقیق و بررســی ها هویت این زن به نام ســعیده شناســایی و مشــخص شــد وی زنــی مطلقه بــوده و یک فرزند نیــز دارد اما مدتی بعد از طلاق با پســر جوانی از اهالی شهرســتان ساری آشنا شده و با وی در ارتباط بوده است. تحقیقــات تکمیلــی پلیس نشــان می دهــد که چنــد روز قبل از پیدا شــدن جســد زن جوان، وی به همراه پسر ســاروی برای تفریح به منطقه ساحلی گهربــاران رفتــه بودنــد امــا از آن روز بــه بعد دیگر کســی از سرنوشــت آنها اطلاعی نداشــت. در حالی که چندین ســاعت از ماجرای پیدا شــدن جسد این زن می گذشت، پلیس تجسس برای به دست آوردن ردی از مرد جوان ناپدید شــده را آغاز کرد تا اینکه یک رهگذر با دیدن گونی ای که کنار جاده کوهستانی تنگه لته بود مشکوک شده و پلیس را در جریان قرار داد. مأمــوران بعــد از حضــور در محل و باز کردن ســر گونی با پیکــر مرد جوانی روبه رو شــدند. در جریان بررســی های انجام گرفته مشــخص شد که جسد متعلق به همان مرد جوان ساروی است. کارشناســان پزشــکی قانونــی علت اصلی مــرگ زن و مــرد را خفگی اعلام کرده اند. از آنجایی که خفگی بر اثر گازگرفتگی coمسمومیت با گاز تأییــد شــد ایــن فرضیه کــه قربانیــان حادثه در محــل دیگری جــان باخته و اجسادشــان بــه کنار جاده منتقل شــده باشــد قوت گرفــت. بدین ترتیب مأمــوران در ادامــه تحقیقــات دریافتنــد ایــن زوج یــک شــب را در ویلایــی اجــاره ای در گهرباران گذرانده اند. بلافاصله صاحب ویلا شناســایی و برای تحقیق به اداره پلیس منتقل شــد. مرد میانســال در نخســتین بازجویی ها منکــر اطلاع از ماجرا شــد اما در ادامه تحقیقات وی لب به اعتراف گشــود و گفــت: ایــن زن و مرد ویلا را برای یک شــب از من اجــاره کردند. اما عصر روز بعد وقتی خبری از آنها نشــد به ویلا رفتم کســی در را باز نکرد به ناچار وارد خانه شــدم و اجســاد را دیدم. از آنجا که می دانســتم این ماجرا برایم دردسرســاز خواهــد شــد مخفیانه اجســاد را داخــل گونی گذاشــتم و در دو محل نزدیک به هم انداختم. بدین ترتیب متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس قرار گرفت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل پلیس حادثه اخبار حوادث اجساد اعتراف مازندران دوست پسر زن مطلقه عکس فیلم مرد تهران پسر خودکشی دستگیر شد بیمارستان دختر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای جان باختن پدیده کنکور در ویلای شخصی

         گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

اجرای جان باختن پدیده کنکور در ویلای شخصی


 

تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد در سال ۱۳۳۴


شایعه فوق‌العاده جنجالی درباره پدرِ مهران غفوریان!


ساعت کاری این معلمان کاهش یافت
عکسی از بازیگر شب‌های مافیا در بیمارستان


«خرطوم فیل منجمد» جان این زن را نجات داد!


ماجرای عجیب پسری که دست مادرش را قطع کرد
تجویز داروی خارج از این فهرست ممنوع شد
یک نوجوان، بالگرد پلیس را تا مرز سقوط پیش برد


یک کشف خارق‌العاده‌ که مانع مرگ زودهنگام می‌شود


اگر در این زمان شیر بخورید، حسابی لاغر می‌شوید!
مهم‌ترین نشانه‌های کم خونی چیست؟


سورپرایز جذاب آب‌وهوایی برای هفته آینده


بازیگر مشهور خارجی نقش امیر تتلو را بازی می‌کند!


مجری زن سابق صداوسیما سر از بی‌بی‌سی درآورد


ادعای جدید وزیر آموزش و پرورش که باورش سخت است

 

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار
  • ربایندگان «یسنا» اعتراف کردند/ یکی از مجرمان متواری است
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اعتراف کردند
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» | اقدام مجرمین بعد از ربودن یسنا
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله
  • اجرای جان باختن پدیده کنکور در ویلای شخصی