Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت ایام شهادت بانوی مکرم جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مراسم وعظ ومداحی باحضور پرشور بسیجیان برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام  لجمورک کارشناس مسائل دینی آگاهي بخشي، زمان‌شناسي، آرمان‌گرايي، قاطع بودن، باصلابت بودن، از راه راست منحرف نشدن، تلاش براي بيداري خواص را از شاخصه‌هاي وجودي دخت نبي مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله وسلم) برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسليت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: صدیقه طاهره حضرت زهرای مرضیهسلام الله علیها شهيده ولايت است.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد:حضرت فاطمه سلام الله علیها با ايستادگي مقابل دشمنان امامت و ولایت، از امام زمانش حضرت امام علي (علیه السلام)  دفاع  کرد و دفاع از حريم ولايت را به‌خوبي به نمايش گذاشتند.

حجت الاسلام لجمورک افزود: به‌رغم عمر بسيارکوتاه حضرت صديقه طاهره سلام الله علیها، پس از رحلت جانسوز پيامبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) پدر بزرگوارشان، آثار به يادگار مانده از ايشان در آن دوران بحراني و پرتنش، بيانگر عزم راسخ، صلابت و شجاعت فوق‌العاده حضرت در دفاع از ولايت اميرمؤمنان  حضرت علی بن ابیطالب(علیه السلام) و جريان غدير خم است.

 وی گفت: هيچ‌کس مانند حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها عمق و ژرفاى امامت را نشناخت و هيچ فردى چون او در راه تبيين امامت و شناسايى آن و دفاع از امام خويش تلاش نکرد.

حجت الاسلام  لجمورک اظهار داشت: ایشان از طرق مختلف براى دفاع از امامت،  امام بر حق   سعى و کوشش کرد، گاه بابيان خطبه‌هاي غرّا و روشنگرانه عظمت و فضيلت مقام امامت و شخص حضرت امام على علیه السلام را آشکار ساخت و گاه براى اثبات امامت  به محاجّه و دفاع می پرداخت و آنجا که لازم ديد، براى دفاع از امام خويش، جان خود را به خطر انداخت تا آنجا که نخستين شهيده راه امامت و دفاع از آن لقب گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید

پخش زنده نماز جماعت ظهر به امامت یکی از بانوان در دبستان عترت لویزان در روز گذشته، سوالاتی را در فضای مجازی به همراه داشته که آیا امامت بانوان در نماز جماعت، صحیح است یا خیر؟ که به انتشار نظر مراجع عظام تقلید خواهیم پرداخت:

* حضرت آیت الله خامنه ای:

امامت زن در نماز جماعت فقط برای زنان جایز است.

* حضرت آیت الله سیستانی:

در صورتی که امام زن باشد احتیاط واجب آن است که امام زن در صف مأمومین باشد و از صف آن ها جلوتر نباشد.

* حضرت آیت الله مکارم شیرازی:

پیشنماز بودن زن برای زنان اشکالی ندارد.

* حضرت آیت الله نوری همدانی:

امامت زن برای زنان در صورتی که دارای شرایط نماز جماعت باشند، مانع ندارد.

* حضرت آیت الله وحید خراسانی:

امامت زن برای زن صحیح است.

* حضرت آیت الله شبیری زنجانی:

امامت زن بر زنان جایز است و بهتر است که در ردیف یکدیگر بایستند و امام جلوتر از دیگران نایستد.

دیگر خبرها

  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • درب طلای حرم امام رضا(ع) آماده شد
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان