Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-03@04:27:47 GMT

دستگیری عامل توهین به چهره تلویزیونی در تلگرام

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۴۹۹۰۰

چندی قبل یکی از هنرمندان و چهره‌های تلویزیونی با ارائه دستور قضایی به پلیس مدعی شد که در یکی از کانال‌های محلی پرطرفدار با انتشار مطالبی در قالب متن و تصاویر مورد تمسخر قرار گرفته و موجب هتک حیثیت او شده است.

به گزارش شریان نیوز،  بررسی‌ها نشان داد که گردانندگان این کانال تلگرامی با قراردادن مطالبی طنزآمیز اقدام به توهین و هتک حیثیت این هنرمند کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتای استان ایلام گفت: با توجه به تعداد اعضای این کانال و انتشار سریع این مطالب موضوع برای رسیدگی به این پرونده بسرعت در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن مدیر کانال با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و به این پلیس احضار شد.
متهم در تحقیقات خود هرگونه خصومت و مشکلات شخصی را رد کرد و انگیزه خود را از این کار جذب مخاطبان و افزایش اعضای کانال عنوان کرد، که پس از تکمیل پرونده متهم برا ی سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.
رئیس پلیس فتای ایلام با اشاره به قانون جرایم رایانه‌ای یادآور شد: برابر ماده ۱۶ قانون جرایم رایانه‌ای، هر کس از طریق سیستم رایانه‌ای یا مخابراتی فیلم یا تصویر یا صوت یا اسرار خصوصی یا خانوادگی دیگری را بدون رضایت وی منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضررغیر یا موجب هتک حیثیت وی شود به حبس از سه ماه و یک روز تا شش ماه یا جزای نقدی از یک میلیون تا 10میلیون ریال محکوم خواهد شد.

دسته بندیحوادث

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۴۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده متهم هدر دادن ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

علی اکبر مختاری افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه ای را محرز و متهم را معادل دو برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، درمجموع به پرداخت ۱۰میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، با گزارش ماموران شرکت پخش فرآورده های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • کمربند ایمنی را ببندید تا زنده بمانید! (عکس)
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران