Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان دولت و مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اینکه سقف افزایش تعداد دفاتر پیشخوان در استان 22 دفتر است، گفت : آمایش دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان سمنان درحال انجام است که در زمان صدور مجوزها مطالعات آمایش دفاتر در استان به اتمام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مسعود میر رضایی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در پنجمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت استان خواستار همکاری و اظهار نظر تمام اعضا در خصوص آمایش دفاتر در سطح استان و رفع مشکلات شهرداریها و اداره کل بهزیستی استان شد و خاطرنشان کرد: برون سپاری خدمات بهزیستی در خصوص موافقت مجوزهای مهدکودک و معرفی نرم افزارهای عوارض خودرو و نوسازی در شهرداریهای استان به دفاتر پیشخوان دولت توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای اجرای قانون بوده و گامی موثر برای اجرای کامل دولت الکترونیک در استان است.

وی خواستار پیگیری انجام آمایش دفاتر پیشخوان خدمات دولت از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به منظور هماهنگی بیشتر و برگزاری جلسه کارشناسی شد و افزود: انتقال امتیاز و یا تغییر نشانی دفاتر پیشخوان دولت نیز باید در راستای دستورالعمل اجرایی و همراه طرح و موافقت کارگروه باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم

دریافت 106 MB

کد خبر 6095121

دیگر خبرها

  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم