Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@02:29:32 GMT

لزوم فاصله یک‌ماهه بین امتحان نهایی و کنکور

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۰۳۰۹

لزوم فاصله یک‌ماهه بین امتحان نهایی و کنکور

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، عبدالرسول عمادی سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه معتقدیم بین امتحان نهایی و کنکور باید فاصله وجود داشته باشد، اظهار کرد: دانش‌آموز باید بعد از امتحان نهایی فراغت داشته باشد تا خودش را برای کنکور آماده کند و ما معتقدیم باید حداقل یک ماه فاصله وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: راهکارهای مختلفی در دستور بررسی داریم که یکی از این راهکارها، آن است که شورای سنجش و پذیرش کنکور، زمان برگزاری کنکور را بتواند عقب‌تر ببرد که برای سال 98 این زمان تثبیت شده و 13 تیر ماه است.

عمادی تصریح کرد: یکی دیگر از راهکارها این است که زمان امتحانات نهایی تغییر کند البته بر اساس مصوبه مجلس امتحانات نهایی باید در خرداد ماه برگزار شود اما در حال بررسی هستیم تا اگر امکانش وجود داشته باشد از طریق کمیسیون آموزش مجلس بتوانیم این موضوع را پیش ببریم که تاریخ امتحان نهایی را جابجا کنیم.

وی با بیان اینکه این موضوع در دست بررسی است و اگر به نتیجه برسد حتی برای سال آینده نیز می‌توان اجرا کرد، افزود: در هر حال معتقدیم فاصله یک ماه بین امتحان نهایی و کنکور برای دانش‌آموزان لازم است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا خواستنی نشد که نشد!

طبق داده‌های انجمن فروشندگان خودروهای جدید کالیفرنیا، ثبت نام خودروهای تسلا در کالیفرنیا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ برای دومین دوره سه ماهه متوالی حدود هشت درصد کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، داده‌ها نشان می‌دهد که در سه ماهه منتهی به ۳۱ مارس، حدود ۵۰ هزار خودروی جدید تسلا در این ایالت، یکی از مهم‌ترین بازارهای سازنده خودروهای الکتریکی تحت رهبری ایلان ماسک، به ثبت رسیده است.

در سطح جهانی، تحویل سه ماهه تسلا برای اولین‌بار در نزدیک به چهار سال گذشته کاهش یافت، زیرا کاهش قیمت و مشوق‌ها در افزایش تقاضا کافی نبود.

با این حال، کراس اوور مدل Y این شرکت پرفروش‌ترین خودروی جدید در کالیفرنیا بود. این خودروساز اضافه کرد که سدان کامپکت مدل ۳ و شاسی بلند پریمیوم مدل X در میان سه خودروی پرفروش برقی و هیبریدی هستند.

طبق گزارش رویترز، سهم بازار کلی خودروهای برقی باتری‌دار در این ایالت نیز از ۲۱.۲ درصد به ۲۰.۹ درصد کاهش یافت زیرا مصرف‌کنندگان به سمت خودروهای برقی ارزان‌تر و دوربردتر گرایش پیدا کردند.

دیگر خبرها

  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • تسلا خواستنی نشد که نشد!
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • ۷ سوغاتی خوشمزه زنجان که باید حتماً امتحان کنید
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟
  • پارما به سری A برگشت
  • سمت راست سرتان درد می‌کند؟ این چند روش را امتحان کنید
  • جزیره ایرانی شیخ اندرآبی
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران