Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:49:21 GMT

سیلاب تمام راه‌های ارتباطی پلدختر را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۰۳۲۸

سیلاب تمام راه‌های ارتباطی پلدختر را مسدود کرد

​​​​​​​رئیس پلیس‌راه استان لرستان گفت: تمام راه‌های ارتباطی شهرستان پلدختر بر اثر وقوع سیلاب قطع است. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: براثر شدت بارندگی در شهرستان پلدختر و آب‌گرفتگی تمامی جاده‌های این شهرستان، در حال حاضر محورهای پلدختر مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقوع سیلاب سبب تخریب محور پلدختر شده و آب‌گرفتگی شدید در سطح جاده‌ها وجود دارد که سبب انسداد مسیرها شده است.

پیش‌بینی کولاک برف در برخی استان‌ها/ هشدار وقوع‌ سیلاب‌های ناگهانیوقوع سیلاب در ایلام روستای شهرستان سیروان را در محاصره آب قرار دادوقوع سیلاب در خرم‌آباد؛ روستای ناصروند در محاصره آب قرار دارد

رئیس پلیس‌راه استان لرستان عنوان کرد: در حال حاضر تمامی محورهای پلدختر بسته است و از شب گذشته محدودیت‌ها اعمال‌شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی از انسداد محور ترانزیتی جنوب خبر داد و بیان کرد: آزادراه خرم‌آباد- پل زال نیز مسدود شده و تنها لاین رفت به سمت خوزستان باز است.

انتهای پیام/ ت

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیل برای پایان هفته جاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جواد محجوبی گفت: با توجه به تعطیلات چند روزه پایان هفته جاری و پیش بینی بارندگی در ییلاقات استان یزد، از فردا پنج شنبه مورخ ۱۳ اردیبهشت ماه، بارندگی‌هایی را در سراسر استان پیش رو خواهیم داشت که ممکن است موجب ایجاد رواناب و یا سیلاب‌هایی در نقاط مختلف شود. بنابراین، از مردم استان تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کرده و به هشدار‌های سیل توجه کنند. 
وی در ادامه اظهار داشت: هم استانی‌های گرامی در زمان وقوع بارندگی از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله گرفته و هیچ گونه اسکان و توقفی در این مکان‌ها نداشته باشند. علاوه بر این در زمان وقوع سیلاب، اکیداً از تردد در محل تقاطع رودخانه، جاده و مسیر‌های سیلابی خودداری کنند. 
وی در پایان اذعان داشت: همچنین از همشهریان عزیز انتظار می‌رود از خطوط نیروی برق که آسیب دیده اند دوری نمایند و در اولین فرصت به سمت ارتفاعات حرکت کنند.

دیگر خبرها

  • ورود سیلاب به مسیر ارتباطی «گل گل» ملکشاهی
  • خسارت سیلاب به مسیرهای ارتباطی روستایی در ایلام
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • سد و سازه‌های آبی این شهر هم سر ریز شد
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • هشدار سیل برای پایان هفته جاری