Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش راهداران محور مسدود شده بروجن به لردگان بازگشایی و ۱۵ خودروی گرفتار در طوفان نجات یافتند‌. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

احمد جمشیدی در گفت‌و‌ گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: محور ترانزیت بروجن - لردگان - خوزستان بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  15خودرو در راه مانده و 7 نفر دچار تنگی نفس شدند که با تلاش امدادگران نجات یافتند.

مازندران| محور کندوان بازگشایی شددریچه‌های سد زاینده‌رود بازگشایی شد؛ "آب" فردا شب به اصفهان می‌رسد"تله سی یژ قزوین" باید تا آخر بهمن‌ماه امسال بازگشایی شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بعد از 3 ساعت انسداد این محور هم اکنون با تلاش اکیپ‌های راهداری مستقر در این مسیر وضعیت جوی تثبیت شده و ترافیک در این محور عادی و روان می‌باشد.

انتهای پیام/ ت

R41350/P/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

مسعود مثنوی افزود: طی اعلام مرکز عملیات اضطراری چهارمحال و بختیاری مبنی بر گرفتار شدن دو فرد عشایر در پل روستای زرمیتان اردل در اثر فعالیت سامانه بارشی و بالا آمدن سطح رودخانه، به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای دشتک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: نیرو‌های امدادی پس از دسترسی به حادثه دیدگان نسبت به رهاسازی آنان و استقرارشان در محل امن اقدامات لازم را انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو در محور بروجن به لردگان هفت مصدوم دربرداشت