Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@23:26:54 GMT

استقرار کاروان انقلاب در شهرستان قلعه گنچ

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۰۵۴۰

استقرار کاروان انقلاب در شهرستان قلعه گنچ

امام جمعه شهرستان قلعه گنج، گفت: برنامه محفل بزرگ انس با قرآن کریم، شب چهاردهم بهمن در مسجد جامع شهر قلعه گنج به صورت زنده از شبکه قرآن کریم صدا و سیما پخش می شود

در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه شهرستان قلعه گنج گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام احمد نجنو، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری در خصوص چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی «چهل سالگی» خود را نخواهد دید، فرمودند: ملت ایران با استحکام تمام ایستاده است و به توفیق الهی در (22 بهمن)، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را با شکوه بسیار بیشتر از سال‌های قبل برگزار خواهد کرد.

با بیان این مطلب که امسال ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه متقارن است، برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان قلعه گنج اشاره کرد و گفت: امسال برنامه های دهه فجر متناسب با ایام فاطمیه برگزار می شوند.

امام جمعه قلعه گنج، با اشاره به این مطلب که سال های گذشته در روز (12 بهمن)، زنگ انقلاب در مدارس به صدا در می آمد، ابراز داشت: با توجه به این که امسال روز (12 بهمن) مصادف با جمعه است و پایه ریزی انقلاب اسلامی از مساجد صورت گرفت در همین راستا زنگ انقلاب در مصلی قلعه گنج به صدا در می آید.

وی، بیان داشت: دعوت از کاروان انقلاب از استان تهران، یکی از برنامه های ستاد دهه فجر این شهرستان است.

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان قلعه گنج، اضافه کرد: این کاروان یک شبانه روز در قلعه گنج مستقر می شود و با همکاری آنها برنامه های آموزشی معارف و قرآنی اجرا می شوند.

حجت الاسلام نجنو، با اشاره به این مطلب که برگزاری محافل انس با قرآن کریم و انس با شهدا، از دیگر برنامه های ستاد دهه فجر قلعه گنج است، ابراز داشت: شب چهاردهم بهمن ساعت 19 محفل بزرگ انس با قرآن کریم با حضور مسئولین و مردم این شهرستان در مسجد جامع قلعه گنج به صورت زنده از شبکه قرآن صدا و سیما پخش می شود.

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان قلعه گنج ، بیان داشت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، در 22 نقطه از شهرستان قلعه گنج، برنامه های آموزشی قرآنی و معارف به مدت 2 شبانه روز برگزار می شوند.

حجت الاسلام نجنو، ادامه داد: همراه با کاروان انقلاب، تیم پزشکی متخصص به جهت ارائه خدمات پزشکی و دارویی رایگان به مردم قلعه گنج در این منطقه مستقر می شود.
وی، ابراز داشت: در کنار این برنامه ها، نشست پرسش و پاسخ با حضور مسئولین برگزار و میز خدمت نیز راه اندازی می شود.

امام جمعه قلعه گنج، با اشاره به این مطلب که پخش سرودهای انقلابی متناسب با ایام فاطمیه، دعوت از هنرمندان به منظور اجرای برنامه های تلخند از سایر برنامه های ستاد دهه فجر در چهل سالگی انقلاب اسلامی ، است، بیان داشت: برنامه تلخند سعی می کند مشکلات مردم را در قالب هنر به گوش مسئولین برساند.

وی، تأکید کرد: هر چه به سال روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها نزدیک تر شویم برنامه های ستاد دهه فجر این شهرستان، مطابق با ایام فاطمیه اجرا می شوند.
مسئول ستاد دهه فجر شهرستان قلعه گنج، به برخی از برنامه های این ستاد در (22 بهمن)، اشاره کرد و افزود: برگزاری راهپیمایی، اجرای سرود انقلابی و سخنرانی از برنامه هایی است که برای این روز در نظر گرفته شده است.

 

 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کتاب محمد جواد ظریف ظریف انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر ستاد دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهل سالگی انقلاب اسلامی امام جمعه قلعه گنج رهبر معظم انقلاب اسلامی قلعه گنج انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، رئیس ستاد دهه کرامت کشور در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در شیراز گفت: روز بزرگداشت مقام حضرت احمد بن موسی (ع) در ششم ذیقعده و روز تکریم امامزادگان (ع) نیز در پنجم این ماه در نظر گرفته شد تا با توجه به اینکه مردم اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه را پناهگاه خود می‌دانند، در مورد اولیای الهی بیشتر صحبت شود.
خدا داده با تاکید بر اینکه مراسم‌ها و برنامه‌های ایام دهه کرامت با محوریت اعتاب مقدسه برگزار می‌شود، گفت: امسال با تدبیری که از سوی نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور انجام شد، ساز و کاری با همراهی ستاد بزرگداشت دهه کرامت اندیشیده شد که کار از جنس مردمی و هماهنگی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار باشد.
رئیس ستاد دهه کرامت کشور هدف از برگزاری این نشست را هم افزایی و تصمیم گیری در خصوص اجرای برنامه‌های مشترک نهاد‌های فرهنگی در ایام دهه کرامت ذکر و تاکید کرد: طبق گزارش‌های ارائه شده در این نشست برنامه ریزی‌ها و کار‌های خوبی انجام شده است و شیراز علاوه بر سابقه ادبی و گردشگری به مرکز معرفتی و زیارتی تبدیل شده ضمن اینکه نقش آفرینی خوبی با محوریت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) با راهبری تولیت این حرم بین نهاد‌های مختلف در جریان است.
خداداده گفت: امسال محوریت دهه کرامت با موضوع حجاب و عفاف و همچنین عزت و کرامت مردم در پی پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح به رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد
راهپیمایی دختران فاطمی، محفل انس با قرآن، پیاده رویی از شهر‌های مختلف به سمت حرم مطهر از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس است.
دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود و پایان آن ولادت امام رضا علیه السلام است.
پنجمین روز دهه کرامت مصادف با ششم ذی القعده روز بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) در نظر گرفته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی