Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- برنامه «هشتگ» شبکه العالم که دوشنبه هشتم بهمن ماه با اجراي افنان المعمار بر روي آنتن شبکه العالم مي رود موضوعات پرتکرار در فضاي مجازي جهان عرب را مورد بررسي قرار مي دهد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي ، واکنش ها به تحولات اخير در ونزوئلا، تظاهرات مردمي در سودان، همبستگي جهاني با زنان فلسطيني و  مخالفت اکثريت مردم عربستان با سياست هاي فرهنگي محمد بن سلمان در برنامه «هشتگ» مورد بررسي قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«مايک پامپئو» وزير خارجه آمريکا با انتشار بيانيه‌اي اعلام کرد: واشنگتن اواخر روز جمعه «کارلوس آلفردو وچيو» يکي از اعضاي حزب مخالف ونزوئلا را که از سوي گوايدو معرفي شده، به عنوان نماينده قانوني و مسئول رسيدگي به امور ونزوئلا در ايالات متحده پذيرفته است که اين سوژه امروز در برنامه «هشتگ » مورد بررسي قرار مي گيرد.
همچنين کشته شدن دو تن از معترضان سوداني توسط نيروهاي امنيتي سودان در تظاهرات اعتراضي به عملکرد دولت اين کشور در خصوص وضعيت معيشتي مورد واکاوي قرار مي گيرد.
تهيه کنندگي برنامه «هشتگ» که دوشنبه هشتم بهمن ماه ساعت 20 به وقت تهران پخش مي شود بر عهده محمد معين مقامي است و اجراي آن را افنان المعمار انجام مي دهد.
برنامه «هشتگ» همچنين ساعت 23:30 دوشنبه هشتم بهمن ماه و ساعت 14 سه شنبه نهم بهمن ماه تکرار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنامه هشتگ شبکه العالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های استقلال و ذوب آهن امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز استقلال و ذوب آهن

لیگ برتر ایران (استقلال - ذوب آهن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 751004

دیگر خبرها

  • جـشن خیلی دخـترونه «المـاس سـرخ» برگزار می‌شود
  • در نخستین روز از نمایشگاه کتاب چه نشست‌هایی برگزار می‌شود؟
  • در اولین روز از نمایشگاه کتاب چه نشست‌هایی برگزار می‌شود؟
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت