Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی طهرانچی در گفتگو با مهر درباره آخرین نتیجه حسابرسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حسابرسی دانشگاه در تمام استان ها طرح و توسط تک تک هیات های امنا، مبتنی بر حسابرسی سال ۹۵ و ماقبل، بررسی شد.

وی ادامه داد: درمجموع حساب سال ۹۵ دانشگاه آزاد از سوی حسابرس «غیر قابل اظهار نظر» اعلام شد، «غیرقابل اظهار نظر» یعنی موارد بسیار بالاست و حسابرس نتوانسته حتی آن را مشروط اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: از مجموع مواردی که وجود داشت یک سری بررسی موارد شکلی بود که ماموریت داده شد تا هیات امنای بعدی حل شود، یک سری تخلفات بود که نشان دهنده خلاء مواردی بود که باید از طریق بازرسی و حقوقی پیگیری می کردند.

وی یادآورشد: به عنوان مثال چیزی حدود ۳۰۰ بند اشکال به حسابرسی در کل کشور و ۶۰  بند در هیات امنای استان تهران مطرح شد که بخشی از آن مربوط به نداشتن سند و بخشی هم تخلفات قانونی و شکلی است که انجام شده است.

طهرانچی افزود: چیزی حدود ۳۲ صفحه گزارش مربوط به استان تهران بود که متاسفانه حساب سال ۹۵ از لحاظ شفافیت مالی، به هیچ وجه از سوی حسابرس، دارای شفافیت نیست.

وی ادامه داد: سعی ما این است که با رفع اشکالات، پیگیری های قانونی و قضایی و شکل دهی جدید نوع حسابداری و نگهداری حساب، این کار را به نحواحسن انجام دهیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این اردو در چهاربیشه شهرستان گچساران با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.
این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روز سیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • توضیح دانشگاه تهران درباره انتخاب همسر ابراهیم رئیسی به‌عنوان عضو هیات جذب دانشکده علوم خانواده
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه / وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد
  • مهاجری: وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد!
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است