Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@13:26:16 GMT

معامله خانه ۵۵ میلیونی در تهران

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۱۳۴۸

 در اختیاریه یک واحد 103 متری با عمر 25 سال به قیمت یک میلیارد و 340 میلیون تومان فروخته شده است. هر مترمربع از این واحد مسکونی حدود 13 میلیون تومان در زمان امضای قرارداد قیمت داشته است.

یک واحد مسکونی 83 متری که دو سال از ساخت آن می‌گذرد واقع در ازگل به قیمت 765 میلیون تومان (هر مترمربع حدود 9 میلیون و 233 هزار تومان)، آپارتمان 81 مترمربعی واقع در شهرک ولیعصر با عمر یک سال به قیمت 930 میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود 11 میلیون و 530 هزار تومان، واحد مسکونی 76 متری 17 ساله در آپادانا به قیمت 760 میلیون تومان (هر مترمربع حدود 10 میلیون تومان) و واحد 98 متری 43 ساله در فاطمی به قیمت 545 میلیون تومان (هر مترمبع حدود 5 میلیون و 569 هزار تومان) معامله شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین یک واحد 66 متر با عمر 2 سال در منطقه 16 به قیمت 390 میلیون تومان، آپارتمان 89 متری نوساز در ارامنه جنوبی 640 میلیون تومان (هر مترمربع حدود 7 میلیون و 211 هزار تومان) و واحد 50 متری 17 ساله در تهرانپارس به قیمت 449 میلیون تومان (هر مترمربع حدود 9 میلیون و 68 هزار تومان) فروخته شده است.

در استاد معین یک واحد 61 متری با عمر سه سال به قیمت 539 میلیون تومان (هر مترمربع حدود 8 میلیون و 865 هزار تومان) معامله شده است. در کرمان نیز یک واحد 50 متری 2 سال ساخت به قیمت 412 میلیون تومان (هرمترمبع حدود 8 میلیون و 240 هزار تومان) در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

یک واحد مسکونی 54 متری 7 ساله در منطقه 19 به قیمت 55 میلیون تومان یعنی هر مترمربع حدود یک میلیون و 18 هزار تومان معامله شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قیمت مسکن مسکن تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶ هزار و ۱۸ واحد افت به ۷۵۰ هزار و ۸۰۵ واحد و شاخص قیمت با ۳ هزار و ۳۶۹ واحد کاهش به ۴۲۰ هزار و ۲۵۶ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۴ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۱۸۹ واحد کاهش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۱۰۰ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس حدود ۴ میلیارد سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۷ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فجهان، خاور، مادیرا، بپاس، دماوند، هرمز و سپیدار بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • عکس | فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط رندهای ایرانسل؟
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • شاخص کل بورس تهران با کاهش روبرو شد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد