Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:35:43 GMT

ژاپن با رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی به فینال رسید

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۱۳۹۷

ژاپن با رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی به فینال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، پیروزی ژاپن برابر ایران ششمین پیروزی این تیم در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ بود که در ششمین بازی این تیم در این مسابقات به دست آمد تا سامورایی‌ها با رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی به دیدار نهایی راه پیدا کنند.

ژاپنی‌ها شروع مقتدرانه‌ای در جام نداشتند و با پیروزی‌های خفیف که بعضا با کمک اشتباهات داوری و VAR به دست آمد به مرحله نیمه نهایی رسیدند و در این مرحله توانستند ۳ بر صفر بر ایران غلبه کرده تا راهی فینال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قطر دیگر تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی نیز با رکورد ۱۰۰% پیروزی در این مرحله قرار دارد که اگر این تیم هم موفق به شکست دادن امارات شود، مثل ژاپن با رکورد ۱۰۰% پیروزی راهی فینال خواهد شد. 

کد خبر 4526873 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ژاپن تیم ملی فوتبال قطر جام ملت های آسیا 2019 امارات لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال ژاپن با برتری مقابل ازبکستان قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا از ساعت ۱۹ امشب بین ژاپن و ازبکستان در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شد که در نهایت سامورایی‌ها با تک گل فوکی یامادا در دقیقه ۱+۹۰ به برتری رسیدند و برای دومین بار قهرمان این تورنمنت شدند.

نکته قابل توجه اعلام پنالتی به سود ازبک‌ها در آخرین لحظات وقت اضافی ۱۰ دقیقه‌ای بازی، پس از برخورد توپ به دست هیروکی ساکینه از طریق VAR بود که با این وجود لئو کوکوبو، دروازه‌بان سامورایی توانست ضربه پنالتی عمرعلی رحمان‌علیف را در دقیقه ۱۰۰ مهار کند تا شاگردان تیمور کاپادزه برای دومین دوره متوالی با وجود حضور در فینال از کسب جام ناکام بمانند.

با این نتیجه ژاپن به پرافتخارترین تیم این تورنمنت تبدیل شد و از عراق، عربستان، ازبکستان و کره‌جنوبی با یک قهرمانی پیش افتاد. این ۲ تیم در کنار عراق، نمایندگان آسیا در المپیک پاریس هستند.

موعود بنیادی‌فر، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری کشورمان قضاوت فینال را برعهده داشتند. روبرتو، مانچینی سرمربی مشهور ایتالیایی تیم ملی عربستان از تماشاگران ویژه بازی بود.

دیگر خبرها

  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • المپیاکوس ویلا پارک را به آتش کشید / پیروزی سخت فیورنتینا در فلورانس
  • دورتموند رکورد زد: قیمت باورنکردنی بلیط بازی با PSG
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی