Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@05:16:00 GMT

پیرمرد بعد از طلاق همسرش را کشت

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۱۴۷۴

صبح دیروز پیرمردی 85 ساله همراه همسر 62 ساله‌اش راهی یک دفترخانه در شهرستان اسکو شد. وی از مرد محضردار خواست تا حکم طلاق آنها را جاری کند. دقایقی بعد وقتی آنها می‌خواستند از دفتر خانه خارج شوند ناگهان پیرمرد یک کلت کمری از لباسش خارج کرد و با شلیک به سوی همسرش او را به قتل رساند.

محمد نعمتی - فرمانده انتظامی شهرستان اسکو- در تشریح این خبر به فارس گفت: این پیرمرد مقابل چشم حاضران همسرش را کشت و بلافاصله نیز گلوله‌ای به خودش شلیک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ماجرای تلخ هر دو نفر جان باختند.وی افزود: نخستین بررسی‌ها نشان می‌دهد زن ۶۲ ساله درخواست مهریه داده، اموال مرد را نیز به نام خودش کرده و سپس تقاضای طلاق داده بود که همین موضوع موجب عصبانیت شوهرش شده بود و چنین جنایتی رقم خورد.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی ومروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی وعصر اسلام کشف شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد