Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره از ۱۳ تا ۱۷ بهمن با نمایش فیلم‌های برگزیده در دو بخش بزرگسالان و کودکان در سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

رضا دهبانی پور در نشست برنامه ریزی میزبانی این جشنواره افزود: همزمان با برگزاری این جشنواره از خالقان آثار خاص هنری و فرهنگی در ۴۰ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در برنامه زمان بندی شده در طول ۵ روز برگزاری جشنواره دانش آموزان ابتدایی- متوسطه اول و دوم در ۲ بخش پسران و دختران از فیلم‌های جشن سیمرغ- پروانه‌ها استفاده می‌کنند.

هادی زارع پور بیان کرد: حضور دانش آموزان و فرهنگیان در ۲ بخش شهری و روستا‌های حومه همزمان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و جشن ۴۰ سالگی انقلاب انجام می‌شود.

معاون هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: در میزبانی جشنواره در نوبت صبح فیلم‌های ویژه جوانان و نوجوانان در جشن سیمرغ پروانه‌ها و در سانس‌های عصر ویژه عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

محمدعلی پیر سبزی افزود: ۵ فیلم برگزیده سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در این ایام برای عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: افتتاحیه جشنواره حضور مسئولان استان ۱۱ بهمن ماه در یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

میزبانی جشنواره فیلم فجر از دانش آموزان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی جشنواره فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۱۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل

« سرایا الاشتر» شاخه نظامی مقاومت اسلامی بحرین از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در شهر «ام الرشراش» ( ایلات) در سرزمین های اشغالی فلسطین خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی بحرین امروز ( شنبه ) با صدور بیانیه ای افزود: این حمله پهپادی روز پنجشنبه ۲ مه میلادی ( ۱۳ اردیبهشت) به وسیله پهپاد و در حمایت از مردم مقاوم غزه انجام شد.

در این بیانیه آمده است که عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه رژیم اسرائیل تا رفع محاصره و توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه، متوقف نخواهد شد.

پیشتر نیز «سرایا الاشتر» شاخه نظامی مقاومت اسلامی بحرین روز سه شنبه هفته گذشته با صدور اعلامیه ای، از حمله پهپادی به بندر ایلات خبر داده بود.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • هفتمین سفر فضایی «ویرجین گلکتیک» ماه آینده انجام می‌شود
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور