Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با کارکنان شرکت برق استان اصفهاناظهار کرد: کار فرهنگی تنها به خواندن نماز و روزه خلاصه نمی‌شود، بسیار کارهایی که ریز و فرهنگی هستند اما دیده نمی‌شوند.

وی افزود: باید رضای خداوند را در همه امور مد نظر قرار گیرد و انسان همواره باید یاد خدا را در نظر داشته باشد و بداند کاری که انجام می‌دهد شرعی است یا خیر، بنابراین در ساعات اداری نباید در اداره بیهوده وقت گذارند و مدیریت باید این مهم را کنترل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: برق در کشور ما مسئله افتخارآمیزی است که به صورت جهشی در آن کار شده است، کل برق تولیدی کشور قبل از انقلاب اسلامی 9 هزار مگاوات بوده که از این میزان 7 هزار مگاوات آن کاربردی بود.

وی ادامه داد: در دوره سوم مجلس شورای اسلامی می‌گفتیم اگر 16 هزار مگاوات برق تولید کنیم بسیار خوب است و اکنون بالای 55 هزار مگاوات تولید و مصرف برق داریم و سالانه 1 هزار و 500 مگاوات برق اضافه کرده‌ایم.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه حتی در تهران در سال‌های قبل از انقلاب برق دولتی نبود و مردم آن را می‌خریدند، گفت: علاوه بر افزایش تولید برق در سال‌های بعد از انقلاب، مسئله صادرات برق به کشورهای خارجی نیز از افتخارات بزرگ کشور به شمار می رود.

وی افزود: صادرات برق امری نیکو است اما نباید با بی‌تدبیری این قبیل مسائل را پیش برد، در دوره های ریاست جمهوری گذشته، با بی‌تدبیری به همه مردم یارانه دادند و در این دولت به بهانه یارانه از سرانه‌های ادارات برق و آب و غیره کم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: به آقای روحانی گفتم کل برق ما برای توسعه و گسترش سالانه 14 هزار میلیارد تومان بودجه لازم دارد و از این مقدار 7 هزار میلیارد از شهروندان ایرانی و 5 هزار میلیارد از کشورهای خارجی دریافت می‌شود و 2 هزار میلیارد هم باید دولت به او کمک کند.

وی افزود: اما شما به جای اینکه به اداره برق کمک کنید به بهانه یارانه‌ها 5 هزار میلیارد هم از او می‌گیرید و این امری اشتباه است و در زمان آقای احمدی نژاد هم مخالفت خود را برای پرداخت یارانه به همه مردم اعلام کردم.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه در بسیاری از روستاها برق وجود دارد، گفت: از 106 هزار کیلومتر مربع استان اصفهان، بیشترین مساحت‌ها را مناطق کویری و بیابانی دارند که برای توزیع برق در این نواحی هزینه‌های زیادی شده است.

وی افزود: تکریم ارباب رجوع امری بسیار مهم است که باید به آن توجه کرد و اگر اداره برق و دیگر اداره‌ها بتوانند مراجعان خود را راضی نگه دارند، قدم بزرگی در راستای انقلاب برداشته‌اند.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: طبق آمار و اسناد جهانی، ایران در مدت 40 ساله انقلاب اسلامی 11 برابر میانگین جهانی پیشرفت علمی داشته است یعنی اگر در اول انقلاب ما پله اول بودیم اکنون به پله دوازدهم رسیده‌ایم و باید این پیشرفت‌ها گفته شود.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق کار فرهنگی بیان دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در طول 40 سال انقلاب است؛ از نظر نفوذ در کشورها و قدرت موشکی ما رتبه هفتم جهان هستیم و صهیونیست رتبه هشتم را دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان انقلاب انقلاب اسلامی ایران ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان با حضور اعضای مجمع در سرای ورزش‌کاران برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیش از آغاز مجمع با تاکید بر اینکه بعد از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و برنامه‌های مدونی که تعیین شد. امروز شاهد مجمع انتخاباتی صالحی خواهیم بود تا برنامه‌های دقیقی برای رشد و پیشرفت این ورزش به کمک هیئت و کمینه‌های آن داشته باشیم، اظهار کرد: استان ظرفیت خوبی در ورزش موتورسواری و اتومبیل‌رانی دارد. چند روز گذشته نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتور همچنین ضرفیت‌هایی که در پیست استان وجود دارد مبین ظرفیت بالای رشته اتومبیل‌رانی و موتورسواری در استان است. جایی که پتانسیل و استعداد زیاد باشد و شرایط خاصی بر آن حاکم باشد، اتفاقات و موارد خاص رخ می‌دهد و مدیریت آن باید ویژه‌تر باشد. می‌طلبد که همه اعضای آن جامعه با همدلی و وحدت مسیر بالندگی، پیشرفت و توسعه طی شود، به‌طور قطع اتحاد بین جامعه این ورزش بود در ادامه موجب رقم خوردن اتفاقاً خاص خواهد شد.

وی افزود: دیدگاه اداره کل دیدگاهی حمایتی است و در نگاه دوم بعد نظارتی دارد. پیگیر اتفاقاتی که موجب پیشرفت این رشته در استان می‌شود، خواهیم بود. امیدواریم خروجی این مجمع و انتخاب رئیس و هیئت رئیسه راه را برای ورزشکاران هموار کند تا با رفع مشکلات شاهد بالندگی و شکوفایی ورزشکاران، قهرمانان، داوران و مربیان باشیم. فدراسیون بسیار تسهیلگر است و مدیریت شخص مازیار ناظمی در فدراسیون و نظارتی که بر هیئت‌های استانی دارد قطعاً همراه ما خواهد بود تا بتوانیم اتومبیل‌رانی و موتورسواری را در استان گسترش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مدت قابل توجهی این هیئت ورزشی با سرپرست اداره می‌شد که زیبنده جایگاه این ورزش نبود، اما همه افرادی که در ادوار گذشته مسئولیت داشته‌اند، به نوبه خود برای خیاط و فعالیت این هیئت تلاش کرده‌اند. امیدوارم بعد از این مجمع همه یک‌صدا و یک‌دل بایستیم تا ورزش اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان به بالاترین افتخارات برسد.

وی تاکید کرد: برگزاری مجمع و سروسامان گرفتن هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی برای تعداد زیادی که منافع و سودشان به خطر می‌افتد، خوشایند نیست.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سیدمرتضی حسینی آذرخوارانی و ۱۵ رأی مأخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به‌عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

کد خبر 750716

دیگر خبرها

  • هشدار فرمانده بلندپایه ارتش /به هیچ تهدیدی توجه نمی کنیم
  • آغازهمایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • کلان‌شهر اصفهان بارش‌های یک‌سال زراعی کامل را دریافت کرد
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • «نمی‌توان با میانگین معدل ۱۲ مدعی الگوی جهانی بود»
  • فیوچرلاینر ؛ سیرک علمی جنرال موتورز (+تصاویر)
  • هوای ۶ شهر اصفهان سالم است/ شاخص زرین‌شهر بر مدار نارنجی آلودگی