Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خزانه داری پاکستان اعلام کرد: صندوق بین‌المللی پول برای ارائه وام به پاکستان شروطی قرار داده ولی ما صرفا زیر بار شرایطی می‌رویم که به نفع مردم کشورمان باشد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، «اسد عمر» وزیر خزانه داری پاکستان اعلام کرد: قرار نیست با فعالیت‌های اقتصادی دولت که برای رفع مشکلات اقتصادی انجام می‌شود بازهم مردم تحت فشار قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما در تلاشیم معاهده با صندوق بین‌المللی پول به گونه‌ای انجام شود که مشکلی برای منافع ملی ما ایجاد نشود.

اسد عمر اظهار داشت: در طول دوران فعالیت حزب تحریک انصاف وضعیت صادرات پاکستان بهبود پیدا کرده و شرایط مطلوب‌تری رقم خورده است.

وزیر خزانه داری پاکستان گفت: از 31 ژانویه سرمایه گذاران پاکستانی وغیر پاکستانی که ساکن خارج از کشور هستند می‌توانند برای تضمین آورده‌هایشان به پاکستان از دولت پاکستان رسیدهای ویژه‌ای دریافت کنند که این اقدام توسط عمران خان انجام می‌شود.

آغاز دور جدید مذاکرات میان پاکستان و صندوق بین المللی پول

وی اضافه کرد: فعالیت بنگاههای اقتصادی کوچک تاثیر به سزایی در بهبود شرایط اقتصادی کشور دارد و ما از این بنگاه‌ها حمایت خواهیم کرد.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف اظهار داشت: خصوصی سازی کار ساده‌ای نیست و مدت‌ها زمان می‌برد تا یک خصوصی سازی استاندارد در یک کشور رقم بخورد.

اسد عمر تاکید کرد: پاکستان ظرفیت‌های بسیاری در زمینه توسعه صنعت توریسم و گردشگری دارد که می‌توان با تکیه بر آنها شرایط اقتصادی را نیز بهبود بخشید.

از زمان روی کار آمدن دولت عمران خان حل مشکلات اقتصادی تبدیل به بخش مهمی از فعالیت‌های دولت اسلام آباد شده است.

صندوق بین‌المللی پول پیش از این شرایط سختی برای دولت اسلام آباد قرار داده بود تا به این کشور وام پرداخت کند. نخست وزیر پاکستان در خصوص این شرایط اعلام کرد: تنها شرایطی را می‌پذیریم که به منافع ملت پاکستان ضربه‌ای وارد نکند.

انتهای پیام/.

R36461/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا عصر چهارشنبه در میز خدمت روستای نجف اظهار کرد: اعتقاد داریم اگر دولت بنای بر رفع مشکلات مردم داشته باشد مدیران باید در میدان و میان مردم حضور داشته باشد.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم یک ضرورت مهم است و در پی سفر به روستای نجف آباد گام‌های خوبی در راستای رفع مشکلات مردم برداشته خواهد شد.

زارعی کوشا اضافه کرد: امروز در ۱۴۱ امین سفر در بیجار حضور داریم تا از نزدیک با مردم دیدار داشته باشیم و خدمت به مردم برای ما یک افتخار بزرگ است.

وی گفت: اعتقاد داریم مسؤول و استاندار باید در میان مردم باشد نه یک مدیر پشت میز نشین تا اینگونه مشکلات بهار رفع شود.

استاندار کردستان گفت: بیجار نزدیک به ۷۰ سال رشد منفی جمعیت داشت و به لطف خدا امروز رشد جمعیت در شهرستان بیجار مثبت شده است و این یک نقطه قوت است.

وی اضافه کرد: مشکلات و عقد ماندگی‌ها بسیار است اما سعی می‌کنیم تا تلاش بیشتری داشته باشیم و با برنامه ریزی در جهت خدمت به مردم گام برداریم.

استاندار کردستان به سخنان رئیس جمهور اشاره کرد و ابراز داشت: طبق فرمایش رئیس جمهور اصل مردم هستند و باید در استان خدمت به مردم گام برداریم و هر اقدامی که به نفع مردم است صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم محرومیت برطرف شود باید همراه هم باشیم یعنی مردم و مسؤولان در کنار هم قرار بگیرند تا محرومیت از چهره این شهرستان برداشته شود.

زارعی کوشا گفت: نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است که باید اعتبار بیشتری داشته باشد و کار بیشتری در آن انجام شود.

وی ادامه داد: در سال ۹۹ مقدار ۴۵۰ میلیون تومان کار عمرانی انجام شده و در سال بعد به همت دولت سیزدهم این میزان دو هزار میلیارد تومان شده و در سال ۱۴۰۱ به بیش از شش هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی تاکید کرد: مسؤولان حرف مردم را بشنوند و با مشکلات آشنا شوند و اگر امروز پروژه راه آهن به سرعت در حال انجام است و این به برکت دولت سیزدهم است.

استاندار کردستان تاکید کرد: باید ریشه مشکلات را شناسایی کنیم تا مردم راضی باشند و بالاخص مشکلات دهستان نجف آباد باید برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال برای نجف ابادی یک کار ویژه‌ای تعریف می‌شود و در حوزه اقتصادی در این دهستان برنامه‌ریزی خواهد شد تا کاری در جهت پیشرفت اقتصاد این روستا انجام شود.

کد خبر 6100816

دیگر خبرها

  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • به فشارهای آمریکا درباره خط لوله گاز با ایران توجه نمی‌کنیم
  • «نه» پاکستان به امرو نهی آمریکا درباره ایران
  • نقش توسعه مسیر ترانزیتی ریمدان در رقابت گوادر-چابهار چیست؟
  • اقتصاد چپاولی
  • آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور
  • گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست
  • نگاه دولت به مسائل اقتصادی صرفا تخصصی است نه سیاسی
  • پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره ایران دست رد زد
  • نه وزیر خارجه پاکستان به امر و نهی آمریکا درباره روابط با ایران