Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- براي چهلمين سال انقلاب اسلامي 330 برنامه در زادگاه امام خميني برنامه ريزي شده است.
به گزارش خبرگزاري آريا؛ فرماندار شهرستان خمين در جلسه کميته برنامه ريزي گراميداشت چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي در اين شهرستان گفت: 330 برنامه فرهنگي، اجتماعي و عمراني به مناسبت چهلمين سالروزپيروزي انقلاب اسلامي در اين شهرستان برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طهراني افزود: برنامه‌هاي گراميداشت ايام الله دهه فجر مانند هر سال با برگزاري شوراي اداري استان مرکزي و شهرستان خمين، گلباران محل تولد امام راحل و نواختن زنگ انقلاب با حضور استاندار و نماينده، ولي فقيه در استان در بيت تاريخي امام راحل در خمين آغاز مي‌شود
 امام جمعه شهرستان خمين هم در اين نشست گفت: در شرايطي که دشمنان براي آسيب زدن به نظام اسلامي از هر تبليغات منفي و شايع پراکني استفاده مي‌کنند، حضور گسترده مردم در برنامه‌هاي چهلمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي اين توطئه‌ها را خنثي مي‌کند.
حجت الاسلام حسيني پور افزود: حضور مردم در صحنه‌هاي مختلف مهمترين عامل استحکام پايه‌هاي انقلاب اسلامي است و دشمن همواره در بي اعتماد سازي مردم به نظام اسلامي ناکام مانده است.
وي گفت: حضور معنادار مردم در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر پيام نظام اسلامي را به جهان مخابره کرده و توطئه‌هاي استکبار جهاني را بي اثر مي‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تدارک انقلاب اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر

فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: در جلسه ستاد برگزاری مراسمات دهه کرامت در شهرستان مصوب شد جشن‌های زیر سایه خورشید دهه کرامت در تاریخ ۲۶و۲۷ اردیبهشت باحضور خادمان امام رضا (ع) شهرستان بندر ماهشهر برگزار شود.

او می‌گوید: جشن های دهه کرامت با استقبال از خادمان امام رضا (ع) و غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولان شهرستان آغاز می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند