Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@03:25:20 GMT

داماش گیلان خاطرات گذشته را زنده می‌کند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۲۹۳۳

داماش گیلان خاطرات گذشته را زنده می‌کند

داماش گیلان که در گذشته‌هایی نه چندان دور در سطح نخست فوتبال ایران، برای رشتی‌ها آبروداری می‌کرد، امروز با حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خاطرات گذشته را زنده می‌کند. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، داماش گیلان امروز (سه شنبه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه سردارجنگل رشت از تیم لیگ برتری سایپا تهران میزبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داماش در حالی عنوان تیم شگفتی‌ساز جام حذفی را از آن خود کرده و به‌عنوان تیمی لیگ دویی در جمع چهار تیم پایانی حضور یافته است که بسیاری از تیم‌های مطرح کشور در این جام از دور رقابت‌ها حذف شدند و هیچ تیم دیگری از لیگ دسته اول و دوم در این مرحله حضور ندارد.

تیم آبی‌پوش رشتی که تا این مرحله بالا آمده، راه دور و درازی را طی کرده، در 5 بازی گذشته خود به جز یک بار و در مرحله یک سی و دوم که در رشت توانست تیم لیگ یکی قشقایی شیراز را حذف کند و در سایر بازی‌ها مهمان بوده و موفق به شکست میزبانان خود شد و همین اتفاق ارزش کار داماش را بیشتر می‌کند.

غیبت علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با داماشتغییر زمان بازی سایپا و داماش به خاطر نیمه‌نهایی جام ملت‌هادرویش: جذب بازیکن خارجی برای ما مقدور نیست/ نمی‌دانیم مقابل داماش میزبان هستیم یا میهمان

داماش گیلان که در مرحله نخست استراحت داشت، پیش از پیروزی در برابر قشقایی توانسته بود در مرحله یک شصت و چهارم در ساوه، تیم خوشه طلایی را شکست بدهد و به مرحله سوم این مسابقات صعود کند تا به دیدار یک تیم لیگ یکی برود.

آنها در حالی توانست در مرحله سوم مسابقات جام حذفی حریف قدرتمند خود قشقایی لیگ یکی را از پیش روی بردارد که قشقایی برای اهالی فوتبال تیم ناشناخته‌ای نیست و دو سال پیش در مسابقات جام حذفی توانسته بودند پرسپولیس را شکست دهند و شگفتی جام حذفی را رقم بزنند.

در ادامه، رشتی‌ها موفق شدند در مرحله یک شانزدهم نهایی چوکای تالش را در قلعه عقاب‌ها حذف کنند و سپس در مرحله یک هشتم، مقاومت را در تهران شکست دادند و سرانجام در یک چهارم نهایی در تبریز توانستند ماشین‌سازی لیگ برتری را از گردونه رقابت‌ها حذف کنند.

حالا تیم محبوب رشتی‌ها که تا 4 سال پیش در لیگ برتر حضور داشت و موفق شده بود در سه فصل حضور پی در پی در سطح نخست فوتبال ایران، عنوان هفتمی لیگ برتر را کسب کند پس از چند سال دوباره با یک تیم مطرح ایران در خانه نبرد می‌کند تا یادآور روزهای باشکوهی باشد که ورزشگاه خانگی‌اش به تسخیر هواداران متعصب داماش در می‌آمد.

داماش گیلان (پگاه) که یک دهه پیش با صعود به فینال جام حذفی موفق شده بود به مهمترین افتخار فوتبال رشت دست پیدا کند، حالا در مسابقه امروز در یک قدمی تکرار این افتخار قرار گرفته است تا رویای حضور در فینال را به واقعیت تبدیل کند.

البته هواداران داماش گیلان خوب می‌دانند که هدف‌گذاری آنها نه صعود به فینال که فرار از فراموشخانه لیگ دسته دوم است و برای تکرار روزهای خوب گذشته باید این مرحله را به سلامت بگذرانند.

داماش گیلان در مسابقات لیگ دسته دوم تا به اینجا عملکرد مطلوبی داشته و با یک بازی کمتر در رده دوم گروه خود جای گرفته است و اگر بدشانسی گریبانش را نگیرد پس از سه سال حضور در لیگ دسته دوم می‌تواند به لیگ دسته اول صعود کند.

به هر روی حضور داماش گیلان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی می‌تواند اعتماد به نفس آنها را برای ادامه پرقدرت مسابقات لیگ دسته دوم تقویت کند و از طرفی خاطرات گذشته فوتبالی‌های شهرباران را زنده کند.

بدون شک مسابقه امروز داماش گیلان با سایپا تهران و حضور علی دایی بر روی نیمکت تیم مهمان می‌تواند یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جام حذفی امسال را رقم بزند و پس از حذف دراماتیک تیم ملی در جام ملت‌ها، موجب تسکین علاقه‌مندان گیلانی فوتبال شود.

گزارش از محمدرضا زیرک دیدار

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال