Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@16:17:39 GMT

اخاذی با فیلمبرداری از تعرض به دختر ۱۴‌ساله

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۳۰۳۴

پسری جوان که با آزار و اذیت جنسی و فیلمبرداری از دختر ۱۴‌ساله اقدام به اخاذی از طعمه‌اش می‌کرد، دستگیر شد.

روز 20 دی ماه مردی با حضور در اداره پلیس فتای تهران از ماجرای تلخی که برای دخترش رقم خورده بود، پرده برداشت. این مرد گفت: دخترم چندی قبل در یکی از کانال‌های تلگرامی با پسر جوانی که محسن نام دارد، آشنا شد و محسن بعد از اعتمادسازی دخترم را از خانه‌مان در منطقه جیحون بیرون کشید تا همدیگر را در خیابان ملاقات کنند، اما اتفاق تلخی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران در تحقیق از پدر دختر 14‌ساله پی ‌بردند پسر جوان پس از قرار خیابانی که با دختر نوجوان داشت به بهانه‌ای او را به خانه‌شان در منطقه جنت‌آباد کشید و سپس با تهدید اقدام به آزار و اذیت دختر نوجوان کرد.

در تجسس‌های پلیسی مشخص شد پسر فریبکار که از این اقدام شومش فیلمبرداری کرده بود، پس از رهایی دختر 14‌ساله یک فیلم از صحنه‌های آزار و اذیتش برای این دختر ارسال و با تهدید اقدام به اخاذی از او کرده است. دختر نوجوان نیز از ترس آبرویش و با توجه به تهدیدهای محسن در چند مرحله طلاهای مادرش را سرقت کرده و به محسن داده بود، اما وقتی متوجه ‌شد این اخاذی‌ها و تهدیدها پایانی ندارد برای رهایی از تهدیدهای پسر جوان از پدرش کمک خواست.

سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ، درباره این پرونده گفت: مأموران پلیس فتای تهران در این شاخه از تحقیقات پی ‌بردند دختر نوجوان در مجموع 180 گرم طلا از مادرش به سرقت برده و در اختیار پسر جوان قرار داده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتای تهران با توجه به شماره تلفن پسر جوان و اقدامات فنی موفق به شناسایی خانه محسن در منطقه جنت‌آباد شدند و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. سرهنگ کاظمی گفت: پسر جوان ابتدا خود را بی‌گناه معرفی کرد، اما وقتی مأموران در بررسی گوشی موبایل او فیلم صحنه تجاوز به دختر نوجوان را کشف کردند، به ناچار لب به سخن باز کرد.

بنا بر این گزارش، محسن 19 ساله پس از اعتراف به اقدام شومش برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000C36 برچسب ها: فیلمبرداری ، اخاذی ، دستگیری

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فیلمبرداری اخاذی دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام رئیس هلال‌احمر شهرستان هیرمند:عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شوند و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود؛ اما هر دو برادر غرق شدند و پدر خانواده توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.
باتوجه‌به جستجوی نیرو‌های هلال‌احمر دقایقی بعد از اطلاع جسد غرق شده یکی از برادران پیدا شده، اما به علت تاریکی هوا امکان جستجوی نوجوان غرق شده میسر نیست و از صبح امروز جستجو ادامه پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • اعتراف ربایندگان «یسنا» به جرم خود | اقدام مجرمین بعد از ربودن دختر ۴ ساله