Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا محمدحسینی با بیان اینکه جاذبه‌های طبیعی و ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی جزیره لارک باعث شده است که این جزیره به عنوان یکی از مقاصد گردشگری توسط هموطنان انتخاب شود، اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های مناسب گردشگری موجب جذب گردشگران و ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم جزیره لارک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت توسعه دریامحور، افزود: توجه به زندگی ساحل‌نشینان و بومیان جزایر، از برنامه‌های این سازمان است که با توجه به این موضوع و ایفای مناسب مسئولیت اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی شهید باهنر، خط منظم گردشگری دریایی جزیره لارک راه‌اندازی شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان، هدف از راه‌اندازی این خط منظم گردشگری دریایی را معرفی ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و سنن و رسوم ساکنین جزیره لارک عنوان کرد و گفت: فراهم کردن زیرساخت‌های حمل و نقل دریایی، گامی است برای توسعه هر چه بیشتر جزیره لارک که این امر زمینه ایجاد مشاغل جدید و افزایش درآمد‌های مرتبط با آن را برای بومیان و ساکنین جزیره فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این خط ویژه، جهت بومیان جزیره و گردشگران راه‌اندازی شده است، ادامه داد: استفاده از این مسیر دریایی برای بومیان جزیره لارک رایگان است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان با تاکید بر اینکه مسافران و گردشگران از بنادر مجاز مسافری تردد کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به راه‌اندازی خطوط دریایی بین جزایر و سرزمین اصلی، ساکنان و گردشگران از بنادر مجاز که در آن‌ها تردد‌های دریایی با شناور‌های استاندارد و ایمن صورت می‌پذیرد، استفاده کنند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: شناور‌ها در دو روز پایانی هفته، روزانه دو سفر دریایی در مسیر بندر شهید حقانی بندرعباس به جزیره لارک و مسیر بازگشت از جزیره لارک به سرزمین اصلی تردد خواهند داشت.

محمدحسینی گفت: حرکت این خط منظم گردشگری از بندر شهید حقانی بندرعباس به جزیره لارک در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه در ساعات ۸ صبح و ۱۵ و از جزیره لارک به بندر شهید حقانی بندرعباس در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه در ساعات ۹ و ۳۰ دقیقه و ۱۶ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ب

خبرهای جدید از راه اندازی خط گردشگری دریایی جزیره لارک از بندر شهید حقانی بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه گردشگری مناظر زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد، از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر اراک، به‌زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور