Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

هر چند واقعیت این است که مجرد ماندن به خودی خود نقص نیست اما زمانی که فردی تمایل به ازدواج دارد و امکان آن را پیدا نمی شود، این مسئله می تواند آزاردهنده و مشکل ساز باشد. با افزایش سن، بخشی از موانع ازدواج مانند مسائل اقتصادی می توانند برطرف شوند اما به نظر می رسد با افزایش سن، مسائل دیگری می توانند مانع ازدواج افراد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه و به بهانه این که به تازگی امیرحسین صدیق در 46 سالگی با باران خوش اندام، شاعر و تصنیف سرا ازدواج کرده، نکاتی را مطرح خواهیم کرد.

    از شما نگذشته است!

یکی از مواردی که در راه ازدواج افراد بالای 40 سال مانع ایجاد می کند، مسائل فرهنگی است. این که فرد تصور می کند حالا که سن اش بالا رفته، زشت است که به دنبال ازدواج باشد یا اصلا به این موضوع فکر کند. از سویی افرادی که در این سنین می خواهند ازدواج کنند، ممکن است با شوخی هایی چون «دیگه از تو گذشته» و «سر پیری و معرکه گیری» مواجه شوند. در این شرایط برخی افراد حتی ممکن است به خودشان اجازه ندهند که حتی علاقه مند شدن شان به دیگری را جدی بگیرند.

تغییر دادن این فرهنگ کار دشواری است اما در قدم اول اگر خودمان جزو این گروه هستیم، با گذر از 40 سالگی موضوع ازدواج کردن را کنار نگذاریم و به خودمان اجازه دهیم تا حتی در این سنین نیز به ازدواج فکر کنیم و اگر مورد مناسبی پیش آمد، بدون ترس از حرف دیگران، آن را بررسی کنیم. در قدم بعد اگر کسی از نزدیکان و دوستان مان بعد از 40 سالگی حرف از ازدواج زد، از موضوع استقبال کنیم و مانع تراشی نکنیم. به عنوان نکته آخر هم وقتی خبر ازدواج فردی را در این سنین شنیدیم، به او تبریک بگوییم و از کارش استقبال کنیم؛ آقای صدیق و خانم خوش اندام ازدواج تان را تبریک می گوییم!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ازدواج مسائل اقتصادی ازدواج ایران مسائل اقتصادی پارس امیرحسین صدیق پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده

به گزارش "ورزش سه"، امروز از سی بازیکن حاضر در اردو چند بازیکن دیگر خط خوردند تا تعداد نفرات به هجده نفر برسد که در بین آنها چهار بازیکن تازه وارد همچنان خود را در اردو حفظ کرده‌اند.

امیرحسین ساداتی، امیرحسین صداقت، متین احمدی و مهدی رضایی چهار بازیکنی هستند که موریسیو موتا پائز همچنان روی آنها برای ادامه اردوی تیم ملی حساب باز کرده است، و به نوعی می‌توان گفت حضور این چهار بازیکن در بین هجده نفر کمی غیر منتظره به نظر می‌رسد.

از این چهار بازیکن مهدی رضایی و امیرحسین صداقت در پست قطر پاسور فصل درخشانی در لیگ داشتند و امتیازآوران دور مقدماتی بودند و امیرحسین ساداتی و متین احمدی هم ستاره‌های باشگاه‌های خود در فصل گذشته بودند.

حالا باید منتظر ماند و دید تا این چهار بازیکن تا کجا پیش خواهند رفت، آیا خواهند توانست در لیست تیم ملی در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال قرار بگیرند یا نه.

دیگر خبرها

  • زنان در چه سنی دیگر توانایی باروری نخواهند داشت؟
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • در چه سنی میزان باروری زنان به انتها می‌رسد؟
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • بالا رفتن سن سالمندی از دیدگاه عموم