Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@09:59:34 GMT

جريمه سنگين AFC برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۴۰۲۴

جريمه سنگين AFC برای پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس از حضور تماشاگران در اولین بازی لیگ قهرمانان محروم شد. همچنین AFC لایحه باشگاه درباره ورود تماشاگر متخلف به زمین در بازی رفت با کاشیما را پذیرفت و آن را مختومه اعلام کرد.

به گزارش باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام امیر علی حسینی، مدیر بخش بین‌الملل باشگاه، کنفدراسیون فوتبال آسیا، احکام مربوط به بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آرای کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور خارج از ظرفیت و بیش از حد تماشاگران برای هر یک از دو بازی برابر السد در مرحله نیمه نهایی و برابر کاشیما آنتلرز در بازی پایانی رقابت‌ها که به مسدود شدن بعضی مسیرهای عبور تماشاگران منجر شد، به مبلغ ۳۰ هزار دلار و در مجموع ۶۰ هزار دلار جریمه شد.

این جریمه در شرایطی در نظر گرفته شد که تعداد بلیت‌های عرضه شده خارج از ظرفیت نبود، اما ازدحام جمعیت و استقبال بی‌نظیر از این دو بازی منجر به ایجاد شرایط خاصی گردید.

این استقبال از بازی‌ها و محبوبیت پرسپولیس از یک سو منجر به ثبت رکوردهای جدید برای فینال‌های لیگ قهرمانان آسیا و توجه رسانه‌های بین‌المللی شد ولی از سوی دیگر این جریمه‌ها و یک محرومیت از حضور تماشاگران را برای پرسپولیس و هواداران در بر داشت. بر اساس این حکم پرسپولیس در اولین بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا که به بازی برابر تیم صعود کننده از مرحله پلی‌آف مربوط می‌شود و در ۱۴ اسفند برگزار خواهد شد از حضور تماشاگران محروم است.

باشگاه پرسپولیس همچنین به دلیل مسائل مربوط به بلیت فروشی نیز با ۱۵ هزار دلار جریمه نقدی روبرو شده است.

پرونده‌های پرسپولیس بازمانده از دوره قبلی لیگ قهرمانان آسیا به این سه مورد ختم نمی‌شد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ورود یک تماشاگر به زمین در بازی رفت سرخپوشان برابر کاشیما آنتلرز در ژاپن را به عنوان تخلف تماشاگران تیم مهمان (پرسپولیس) در نظر گرفته بود که جدای از برخورد با سهل‌انگاری میزبان بود. این مساله مورد اعتراض جدی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

بنا بر توضیحات حسینی، باشگاه در این ارتباط ضمن اشاره به اعتراض‌های جدی خود و نهادهای مختلف در ایران نسبت به این مساله و تاکید بر شواهد موجود لایحه‌ای را ارسال کرد که کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی آن، این پرونده را برای پرسپولیس مختومه اعلام کرد. این امر به منزله پذیرش توضیحات ارائه شده از سوی باشگاه بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پرسپولیس جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده

بازیکن پاری سن ژرمن از نقش تاثیرگذار کریستیانو رونالدو در تبدیل شدن به یک فوتبالیست سطح اول جهان صحبت کرد

طرفداری | بردلی بارکولا، وینگر جوان فرانسوی که در تابستان گذشته با 50 میلیون یورو از لیون به پاری سن ژرمن پیوست و حالا به یکی از بازیکنان موثر پی‌اس‌جی تبدیل شده است.

در آستانه دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بردلی بارکولا مصاحبه‌ای با وب‌سایت یوفا داشت و در خصوص الگوهای دوران کودکی و دلیل علاقه‌مند شدنش به فوتبال صحبت کرده است. 

لیگ قهرمانان برایت چه معنایی دارد؟

وقتی بچه بودم با خودم می‌گفتم بازی در این تورنمنت چیزی است که حتما باید تجربه‌اش کنم. گلزنی یا دادن پاس گل، انگیزه مضاعفی برای پیروزی در این رقابت‌ها به من می‌دهد.

کدام بازی‌ها برایت ویژه بوده است؟

 فینال‌ها همیشه برای من جذاب بوده‌اند. تماشای شور و شوق تیم پیروز، برایم لذت‌بخش بوده است. فینال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۴ که با گل سرخیو راموس در آخرین دقایق به سود رئال مادرید به پایان رسید، به‌یادماندنی‌ترین فینال برای من است.

در دوران کودکی، کدام بازیکنان الگویت بوده‌اند؟

در لیگ قهرمانان، کریستیانو رونالدو الگویم بوده است. تماشای گلزنی‌های او در تقریبا هر بازی، به‌خصوص در فینال‌ها، و رهبری او در زمین، برای من الهام‌بخش بود. او در تمام دوران کودکی من اسطوره‌ای دست‌نیافتنی بود. من همیشه شیفته تلاش و گلزنی‌های او بودم. ذهنیت تسلیم‌ناپذیر، بیش از هر چیز مرا تحت تاثیر قرار می‌داد. این روحیه او بود که مرا به اینجا رساند. من همیشه با ذهنیتی قوی و با پشتکار تلاش کرده‌ام. این چیزی است که از او آموخته‌ام. مشاهده تلاش‌های بی‌وقفه و فراتر رفتن او از حد توانایی‌هایش در هر بازی، درس بزرگی برای ما جوانان است و انگیزه‌ای برای تلاش و رسیدن به اهدافمان با سخت‌کوشی می‌شود.

اگر فرصتی برای ملاقات با رونالدو داشته باشی، چه چیزی به او می‌گویی؟

به او به‌خاطر تمام دستاوردهایش تبریک می‌گویم و از او به‌خاطر شور و هیجانی که در دوران کودکی به من هدیه داده، تشکر می‌کنم.

چه کسی به فوتبال علاقه‌مندت کرد؟

مادرم در دوران جوانی فوتبال بازی می‌کرد. این اتفاقی نادر است، اما او کسی بود که عشق به فوتبال را در ما نهادینه کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس