Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۶۵۲ بازنشسته و مستمری بگیر داریم، گفت: امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی، مخاطرات و اختلالات روحی و جسمی نیز افزایش پیدا کرده است. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، عباس نورمحمدی در دومین همایش ارتقای سطح سواد سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: شرط داشتن جسم سالم و روحیه شاداب و با نشاط اشتن آگاهی‌های لازم در زمینه سلامت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی، مخاطرات و اختلالات روحی و جسمی نیز افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: با رعایت برخی قواعد ساده در زندگی روزمره مانند داشتن برنامه ورزشی منظم و سبک، رژیم غذایی سالم و گسترش روابط اجتماعی می‌توانیم زندگی بهتری را برای خود رقم بزنیم و پیری و سالمندی را به تاخیر بیندازیم.

نورمحمدی دوره بازنششستگی و سالمندی را دوره بلوغ فکری و انباشت تجربه‌ها دانست و افزود: آموزه‌های اسلامی بر احترام و تکریم سالمندان تاکید فراوان داشته و سازمان تامین اجتماعی نیز توجه به سلامت و نیازهای روحی و روانی بازنشستگان و سالمندان را جزو اولویت‌ها و سیاست‌های خود می‌داند.

وی تصریح کرد: امید به زندگی، تندرستی و گسترش روحیه شادابی و نشاط در خانواده‌ها از جمله میان سالمندان و بازنشستگان امری ضروری بوده که علاوه بر کاهش هزینه‌های درمانی به حاکم شدن نشاط اجتماعی در جامعه کمک می‌کند.

انتشار 1000 میلیارد تومان اوراق تامین مالی پروژه‎های نفتی با پیشگامی تامین سرمایه تمدناراک| مصوبه سه وزیر درباره هپکو در انتظار تامین اعتبار 480 میلیارد تومانیبی‌تفاوتی نمایندگان مجلس به تامین مالی موزه دفاع مقدس اردبیل

نورمحمدی بیان کرد: هزینه‌های بالای درمانی برای خانواده‌ها مشکلات زیادی ایجاد می‌کند و باید تلاش کنیم با رفتارهای صحیح بهداشتی و خودمراقبتی از بیماری‌ها و آسیب‌های جسمی و روحی پیشگیری کنیم و این هزینه‌ها را کاهش دهیم.

وی گفت: هدف سازمان تامین اجتماعی از برگزاری این دوره‌ها این بوده که بازنشستگان و سالمندان را با بیماری‌های رایج در دوران پیری و خطرات آنها آشنا سازد و با آموزش خودمراقبتی و تغذیه سالم از مخاطرات زندگی انان بکاهد.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم اکنون 12 هزار و 652 بازنشسته و مستمری بگیر اصلی زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی در استان قرار دارند.

به گزارش تسنیم، دومین همایش ارتقای سطح سواد سلامت بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با حضور بیش از 200 نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران در گچساران برگزار شد.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران 35 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای 10 میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش 22 درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • ۷۵ هزار کارگر زیر پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟