Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،افتتاح این نمایشگاه با حضور مدیرکل و معاونت دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت ومعدن وتجارت ایرا ن، معاون برنامه ریزی اداره کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و معاون سفیر پاکستان و جمعی از مقامات و مدیران کشوری ، استانی و شهری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی و نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ امروز 9 بهمن ماه ساعت ۱۸ در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح می‌شوند.   انتهای پیام//م.ن  
نمایشگاه صنعت نساجی با حضور مقامات کشوری در مشهد افتتاح می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد

جزئیات برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تشریح شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صبح امروز یکشنبه 16اردیبهشت ماه با حضور یاسر احمدوند رئیس نمایشگاه و علی رمضانی قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی برگزار شد.

رییس نمایشگاه کتاب تهران در این نشست و در پاسخ به پرسش تسنیم درباره اقدام وزارت ارشاد برای ممانعت از حضور ناشران کتاب ساز و پخته خوار که به انتشار کتاب‌های ناشران دیگر می پردازند،  گفت: ناشران پخته خوار  از گریزگاه‌ها و خلأهای قانونی برای انتشار کتاب استفاده می‌کنند و کتاب‌هایشان با تخفیف بالا ارائه می‌شود. امسال تلاش شده اگر روشن شد که ناشری آثار ناشران دیگر را کپی کرده یا از آنها استفاده نادرست و غیرقانونی داشته است در نمایشگاه حضور نداشته باشد البته این مهم نیاز به کار جمعی و گروهی دارد.

احمدوند ادامه داد: برنامه‌های ویژه‌ای برای غزه و فلسطین در نمایشگاه در نظر گرفته شده است. هم برنامه‌های مختلف و  هم کار حجمی و نمادسازی برای پاسداشت و یادبود مردم غزه تدارک دیده شده است. از نویسندگان و ناشران فعال در این حوزه تجلیل خواهیم کرد.

وی افزود:  حدود 60 ناشر خارجی امسال  50 هزار عنوان کتاب عرضه می‌کنند،  رویدادی با عنوان نشر ایران در روزهای  24,25,26 اردیبهشت در بخش بین الملل نمایشگاه برگزار می‌شود و نشر ایران معرفی خواهد شد. حدود 20 مهمان از کشورهای منطقه در نمایشگاه حضور دارند.

 

این خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان سفر می‌کند
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد
  • مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به اصفهان می‌آید
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد