Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر ۱۸ ساله آبی‌ها، بر سر دو راهی چلسی-بایرن مونیخ قرار گرفته است.

طرفداری- ویلیان می‌گوید که بازیکنان چلسی دائما به کالوم هادسون اودوی توصیه می‌کنند تا در استمفوردبریج بماند.

به گزارش ESPN، پیشنهاد بایرن مونیخ موجب شده است تا ملی پوش انگلیسی چلسی، رسما درخواست جدایی از تیمش را بدهد. ویلیان در مصاحبه اخیرش فاش کرده که او و هم تیمی‌هایش تمام تلاش خود را برای راضی کردن هادسون اودوی به ماندن، به کار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواستار ماندن او هستیم. او استعداد بالایی دارد. بازیکن بسیار خوبی است. ما دائما به او می‌گوییم تا اینجا بماند. نمی‌خواهیم از تیم جدا شود. او می‌تواند به یکی از بهترین بازیکنان چلسی و در آینده، یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل شود. او باید بماند. در مورد کیفیتش باید بگویم همه توانایی‌ها را دارد. بازیکن سریعی است که البته جا برای پیشرفت دارد چون هنوز ۱۸ سال بیشتر سن ندارد اما، می‌تواند با پیشرفت به یکی از بهترین بازیکنان تبدیل شود. 

او باید مسائل خارج از زمین را فراموش کند و وقتی به میدان می‌رود، بهترین عملکرد ممکن را ارائه کند. این (بازی مقابل شفیلد ونزدی) یک مورد بود. از روی گلی که زد می‌توانید به توانمندی او پی ببرید. وقتی بازیکنی چنین گلی به ثمر می‌رساند، باید گفت که با کیفیت است. از اهمیت او برای باشگاه و تیم با خبر هستیم و می‌خواهیم تا در اینجا بماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان

به گزارش "ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا ستاره و کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن که در چند فصل اخیر درخشش بی نظیری از خود نشان داد، سرانجام مزد تلاش خود را گرفت و به بهترین تیم جهان پیوست.

بنابر اعلام جینو سرچی مدیر باشگاه پروجای ایتالیا، یوکی ایشیکاوا دریافت کننده تیم میلانو ایتالیا به عضویت پروجا درآمد و جانشین ویلفردو لئون ستاره کوبایی لهستانی در این تیم شد.

ایشیکاوا که حدود پنج سال پیش از سیه‌نا در لیگ ایتالیا شروع به کار کرده بود، پله های ترقی را یکی یکی پیمود و حالا در بهترین تیم ایتالیا و جهان از فصل آینده بازی خواهد کرد.

همچنین آگوستین لوزر سرعتی زن آرژانتینی میلانو نیز به همراه ایشیکاوا راهی پروجا شد تا این باشگاه دو خرید خوب در همین اول کار انجام دهد. پروجا در فصلی که گذشت چهار قهرمانی لیگ، حذفی، سوپر کاپ و جام باشگاه های جهان را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم
  • پدر یان ماتسن: ما می‌خواهیم در دورتموند بمانیم؛ چلسی دیگر شرایط خوبی ندارد
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد