Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ افشین پیرنون مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین با بیان ثبت 19 میلیون 370 هزار تردد در سطح راه های حوزه استحفاظی استان قزوین در دی ماه سال جاری اظهار داشت: در حدود 80 درصد از  تردد در استان قزوین درسه آزادراه قزوین – کرج،قزوین – زنجان و قزوین – رشت انجام شده که این خود گواهی بر اهمیت فرا استانی آزاد راه‌های یاد شده در ارائه خدمت به عموم هموطنان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرنون اذعان کرد: در همین زمان بیشترین تردد ثبت شده مربوط به روز پنجشنبه 97/10/20 بوده که در این روز آزاد راه قزوین – کرج (رفت و برگشت) با ثبت تردد نزدیک به یکصد هزار وسیله نقلیه بیشترین تردد را داشته است.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین با اعلام این خبر که در ماه گذشته 12 درصد از تردد استان قزوین را خودروهای سنگین تشکیل داده اند افزود: از مجموع کل تردد شمارش شده استان، 2 میلیون و 446 هزار و 203 تردد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده که محور ساوه – بوئین زهرا با 108 هزار و 732 وسیله (معادل 52 درصد) نقش عمده و حساسی در جابجایی کالا به خود اختصاص داده است.

پیرنون در ادامه خاطر نشان ساخت: با هدف کاهش زمان سفر و صرفه جویی در مصرف سوخت در راستای حفظ حقوق شهروندی، با تلاش های به عمل آمده و حضور مداوم عوامل راهداری برای تامین سطح سرویس مناسب در طول راه های استان متوسط سرعت تردد در آزاد راه ها 84 کیلومتر در ساعت حفظ شده است که با توجه به حجم و جنس تردد در استان سرعت مناسبی به شمار می رود.

وی در پایان با بیان این مطلب که تمامی تردد شمارهای منصوبه قابلیت شناسایی تخلفات فاصله و سرعت استاندارد را دارند افزود متاسفانه علیرغم تاکیدات مستمر تنها در ماه گذشته 25 درصد وسایل نقلیه عبوری، فاصله طولی مجاز بین دوخودرو را رعایت نکرده اند که این امر مطابق با آمارها  یکی از دلایل اصلی وقوع حوادث رانندگی بوده است. پیرنون در همین راستا از تمامی رانندگان درخواست کرد با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی به ویژه سرعت و فواصل طولی و عرضی مطمئنه از وقوع حوادث جبران ناپذیر رانندگی پیش گیری به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین جاده حقوق محورهای مواصلاتی وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین–رشت (رفت و برگشت) تردد روان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

*در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده‌های احمد آباد مستوفی و رضی آباد

- ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – شهریار در برخی مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی تهران

آخرین وضعیت جوی

- بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس و کرمان

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

رباط پشت بادام – بیاضه

گلشن – سراوان

کد خبر 748529

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت