Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مدیرعامل سابق بانک سرمایه ۱.۵ میلیارد تومان دستمزد دریافت کرده است» این خبری است که در جلسه دادگاه وی عنوان شد. اگر این مبلغ را با میانگین حقوق کارکنان دولت و سیستم بانکی مقایسه کنیم مشخص می‌شود که وی به جای ۷۵۰ کارمند حقوق دریافت کرده است.

در سومین جلسه رسیدگی به اتهامات سه عضو سابق هیأت مدیره بانک سرمایه که روز گذشته در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد، قاضی دادگاه با اشاره به حقوق و پاداش دریافتی توسط مدیرعامل سابق این بانک، به عدد شگفت‌انگیزی اشاره کرد که به تیتر بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شد؛ «۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد تومان دستمزد».

در این جلسه، قاضی دادگاه خطاب به مدیرعامل سابق بانک سرمایه گفت: «شما از سال ۹۲ همچنان ماندید و می‌دانستید که اشتباه کردید. وقتی یک و نیم میلیارد تومان دستمزد می‌گیرید و دوبی می‌روید و در هیأت مدیره‌های مختلف بودید نتیجه این می‌شود. نتیجه چند شغله بودن ناشی از این است»، هرچند که متهم در ابتدا از این مسئله ابراز بی‌‌اطلاعی کرد اما با یادآوری قاضی دادگاه مجبور شد اعتراف به دریافت چنین مبلغی بکند و در عین حال بگوید: «خیلی سال‌ها کار می‌کردم و حقوق نمی‌گرفتم. پاداش را منزل نبردم و در بین کارمندان تقسیم کردم.» در همین هنگام قاضی مسعودی نیز به کنایه گفت: «همه مسئولانی که ما محاکمه می‌کنیم متأسفانه افراد ضعیف جامعه‌اند!»

به گزارش اقتصاد۲۴، حال اگر حقوق و پاداش دریافتی مدیرعامل سابق بانک سرمایه که بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان اعلام شده را بر میانگین حقوق کارکنان بانکی یعنی دو میلیون تومان تقسیم کنیم به این نتیجه می‌رسیم آقای مدیرعامل سابق به جای ۷۵۰ کارمند بانکی حقوق دریافت کرده است.

در عین حال مدیرعامل متهم بانک سرمایه مدعی شده است مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان دریافتی خود را بین کارکنان این بانک تقسیم کرده که در این میان خوب است بانک سرمایه پاسخ این سوال را بدهد که آیا چنین ادعایی صحت دارد یا خیر.

اقتصاد۲۴/ لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000C41 برچسب ها: تخلف ، بانک سرمایه ، اختلاس

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تخلف بانک سرمایه اختلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بزرگ خبرنگار صداوسیما درباره میزان حقوق ماهیانه‌اش | فیلم

یوسف سلامی خبرنگار صدا و سیما در گفتگویی در مورد مقدار حقوق و دستمزدی که ماهانه دریافت می‌کند دست به شفاف‌سازی زد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای بزرگ خبرنگار صداوسیما درباره میزان حقوق ماهیانه‌اش | فیلم
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عائدی سرمایه نمی‌شود
  • رسول خطیبی در یک قدمی مدیرعاملی تیم لیگ برتری
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد