Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: تاثیر مثبت خدمات بسیج زمانی مشاهده می‌شود که در متن جامعه باشد. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و فرماندهان ستادی سپاه اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم در اولویت نخست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیلان|‌ دولت از ظرفیت بسیج برای پیروزی در جنگ اقتصادی استفاده نمی‌کندیادواره 185 شهید بسیج عشایری استان اردبیل برگزار می‌شود740 برنامه بسیج و سپاه استان سمنان در دهه فجر امسال برگزار می‌شود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: برای مقابله با توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی بهترین راهکار خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات مردم است.

وی افزود: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و رسالت بسیج ایجاب می‌کند که خدمت بهتر را برای مردم فراهم کند.

شاکرمی، تاثیر خدمات بسیج را مورد اشاره قرار دادو خاطرنشان کرد: تاثیرات مثبت خدمات بسیج زمانی مشاهده می‌شود که در متن جامعه باشد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: برنامه‌ها برای اعتلای بسیج بر همین اساس طراحی شده و در حال اجراست؛ البته باید با نظارت و مدیریت، مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از بسیج را پیگیری کنیم.

وی عنوان کرد: تلاش ما این است اقشار بسیج با رویکرد در محیط پیرامونی خود اثر گذاری حداکثری داشته باشند.

شاکرمی افزود:  برنامه های سپاه و بسیج باید متناسب با اقضائات روز جامعه و مسائلی که برای کشور وجود دارد و با نگاه تحول انقلابی و تکیه بر اندیشه‌های ناب امام و رهبری با تهیه نقشه راه بیش از گذشته به نقش آفرینی در جامعه بپردازد.

وی گفت:باید شجره طیبه بسیج را چنان تنومند کنیم که در مقابل هر طوفانی علیه انقلاب اسلامی بتواند مقاومت کند.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود