Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت:جشن های دهه فجر این استان ۱۲ بهمن باگلباران تمثال امام خمینی(ره)در مشهد آغاز می شود.

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام محمد سلطانی ظهر سه شنبه در نشست خبری که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: کارگروه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب به صورت رسمی از تیرماه شروع به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:بولتنی با ۸۰۰ عنوان برنامه حاصل فعالیت کمیته های ۲۶ گانه آماده شده که در آن  به تشریح برنامه های اجرایی توسط هر ارگان در ایام دهه فجر پرداخته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: برنامه های دهه مبارک فجر امسال با لحاظ رعایت شئونات مذهبی و قداست ایام فاطمیه برگزار خواهد شد و برنامه ها از ۱۲ بهمن با سخنرانی استاندارخراسان رضوی در محل میدان شهدا آغاز می شود.

وی گفت: ماکت جایگاه امام خمینی (ره) در میدان شهدا در روز ۱۲ بهمن در میدان شهدا گلباران و در محل ساختمان شمس میدان شهدا نیز نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب برگزار می شود.

سلطانی بیان کرد:مسابقات قرآنی،دیدار با خانواده شهدا،جشن چلچراغ با حضور کارگران، جشنواره تئاتر استانی و فیلم فجر،اهدای بسته های حمایتی به خانواده های شهدا،اهدای جهیزیه،همایش زنان انقلابی،برگزاری حلقه های صالحین بخشی از برنامه های دهه فجر است.

وی تاکید کرد: توزیع اقلام فرهنگی از ۶ بهمن آغاز شده و به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و ۱۴ نوع پوستر در این راستا به چاپ رسیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود:در روز ۱۸ بهمن که با عنوان چهل سال مقاومت و ایثارگری نامگذاری شده گلزار شهدای استان گلباران و عطر افشانی  می شود.

وی تصریح کرد: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز در ۱۴۹ نقطه استان به سمت مصلی های نماز جمعه شهرستانها برگزار می شود و در مشهد نیز از ساعت ۸:۳۰ صبح از محل میدان ۱۵ خرداد مراسم شروع و سخنرانی تولیت آستان قدس در حرم رضوی پایان بخش مراسم است.

منبع : مهر

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ایام الله دهه فجر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ضمن تأکید بر ضرورت حمایت ملی از زیرساخت‌های استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد اظهار کرد: برای صیانت از هویت مشهد که منتسب به امام مهربانی‌ها است، شایسته است که تمامی برنامه‌ها به‌ویژه برنامه‌هایی که با حضور زائران و کیفیت سفر آنان ارتباط دارد متناسب با هویت امام هشتم (علیه‌السلام) باشد.

وی با تأکید بر اینکه دولت مهم‌ترین جریانی است که می‌تواند از پیک‌های زیارتی مشهد گره‌گشایی کند، افزود: در ایام نوروز و ایام سوگواری دهه آخر صفر از تمام کشور زائر به مشهد می‌آید که با توجه به تشرف میلیونی این حجم از زائران نیاز به داشتن نگاه ملی و حمایت دولتی نسبت به زیرساخت‌های این شهر بیشتر احساس می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ضروری است تا نواقصی که در مسیر حمل‌ونقل جاده‌ای زائران وجود دارد برطرف شود، ادامه داد: مسئله حمل‌ونقل از جمله عرصه‌های حیاتی و حساس زندگی مردم است. چه حمل‌ونقل هوایی و چه ریلی و جاده‌ای، عمده خانواده‌ها برنامه‌ریزی برای چگونگی رسیدن به مقصد خود در یک سفر را از جمله محورهای تصمیم‌گیری خود در نظر می‌گیرند و در این میان، تردد جاده‌ای از اولویت نخست برخوردار است.

وی با اشاره به نادیده گرفته شدن حضور میلیونی زائران و ترددهای چشمگیر در جاده‌ها در تصمیم‌گیری‌های وزارت راه و شهرسازی افزود: در این راستا ضروری است تا تأمین منابع مالی آزادراه حرم تا حرم هر چه سریع‌تر انجام شود. این جاده که پیرامون آن تلاش‌های بسیاری در حال انجام است همچنان به مرحله اجرا نرسیده است که این موضوع باعث شده رسیدن زائر امام رضا(ع) به مشهد مقدس با گرفتاری و سختی همراه باشد.

امام جمعه مشهد با اشاره به‌ضرورت ایمن‌سازی جاده‌های استان خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نقاط حادثه‌خیز استان جاده سبزوار به شاهرود است که بیشترین تصادفات جاده‌ای نیز در آن رخ می‌دهد، در این خصوص نیز باید راهکاری از سوی وزارت و راه شهرسازی اتخاذ شود تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.


آیت‌الله علم‌الهدی با انتقاد از نا به سامانی وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام که مسافران زیادی قصد تشرف به مشهدالرضا (علیه‌السلام) را دارند، برخی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت‌های مسافربری را افزایش می‌دهند و یا در حمل‌ونقل ریلی که وسیله تشرف قشر متوسط جامعه است زائران برای تهیه بلیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند که گاهی درخواست‌ها برای اضافه کردن یک رام قطار فوق‌العاده نیز در این خصوص بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟