Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی پلدختر با بیان اینکه به‌علت طغیان رودخانه کشکان ۳روستای این بخش تخلیه‌شده گفت: ۱۰۰ منزل مسکونی دچار آب‌گرفتگی شده‌است. ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

مرتضی کائیدی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: بر اثر طغیان رودخانه کشکان سه روستای این بخش تخلیه‌شده و آب رودخانه کشکان وارد 100منزل مسکونی شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون آب در داخل منازل مسکونی وجود دارد افزود: 30خانه مسکونی در بابازید، 30خانه مسکونی در خرسدر و 10منزل مسکونی در روستای چم‌مهر دچار آب‌گرفتگی شدند.

قطعی آب شرب 4 روستا در پلدختر؛ خسارت 400میلیون تومانی سیلاب به تأسیسات آب روستاییلرستان| احتمال تخریب دیوار ساحلی شهر پلدختر; راه ارتباطی 8 روستا قطع شد3 روستای بخش مرکزی پلدختر به‌سبب ورود سیلاب تخلیه شد

بخشدار مرکزی پلدختر با بیان اینکه به‌علت قطع بارش‌ها خطر رفع‌شده، عنوان کرد: آب وارد اصطبل دام‌های روستاییان شده و خساراتی به علوفه دامداران نیز وارد کرده‌است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون نیروهای هلال‌احمر، کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی در روستاهای سیلاب‌زده حضور دارند و در حال تهیه اسامی روستاییان خسارت‌دیده هستند.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب قوچان گفت: در پی حادثه انفجار یک واحد مسکونی در قوچان یک نفر جان خود را از دست داد و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر