Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@13:58:53 GMT

نسخه بازگشت مغزها به کشور استارت آپ ها هستند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۶۳۸۷

نسخه بازگشت مغزها به کشور استارت آپ ها هستند

خسروی گفت: اگر امروز بخواهیم یک نسخه برای بازگرداندن مغزها به کشور داشته باشیم هیچ پلت فرمی به جز نوآوری و استارت آپی را نمی توان پیشنهاد داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «رضا خسروی » در نشست رونمایی از شربت فروتونیک گفت: مرکز رشد سیمرغ در شمال کشور با عنوان اولین مرکز رشد غیر دولتی آغاز به کار کرد و این مرکز رشد در نقش های مختلف توانسته با پشتکار و توانمندی فعالیتهای مناسبی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان سیمرغ گفت: هم اکنون ما استارت آپ هایی را کار می کنیم که روزی اصلا جدی گرفته نمی شدند ولی در حال حاضر فعالیت می کنند. ما اکو سیستم در اختیار نداریم و خودمان باید به تدریج این اکو سیستم را در کشور ایجاد کنیم.

 

خسروی خاطر نشان کرد: اگر امروز بخواهیم یک نسخه برای بازگرداندن مغزها به کشور داشته باشیم هیچ پلت فرمی به جز نوآوری و استارت آپی را نمی توان پیشنهاد داد.

 

وی خاطرنشان کرد: مرکز رشد فناوری های شهرستان سیمرغ هم اکنون در حوزه دارو، تجهیزات پزشکی، غذاهای پرو بیوتیک و کشاورزی فعالیت دارد.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان بوشهر خبرگزاری شبستان انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب اسلامی محمد جواد ظریف نمایشگاه کتاب بحرین شیراز اسحاق جهانگیری فرار مغزها استارت آپ خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ استارت آپ یا کمک نوآور، محلی برای ایده پردازی است.

استارت آپ‌ها به حمایت‌های قانونی مجلس شورای اسلامی نیاز دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • بازگشت بیش از ۱ و نیم میلیون پناهجوی افغانستانی‌
  • آموزش نمادین رای گیری با صندوق مکانیزه الکترونیکی در سیمرغ
  • بازگشت به دنیای صدا
  • استارت ستاره بایرن برای بازگشت مقابل رئال (عکس)