Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، نشست تخصصی «نقش و جایگاه زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» به همت ایکنای شعبه مرکزی امروز 9 بهمن‌ماه در سالن جلسات جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد.
براساس این گزارش، در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست تخصصی «نقش و جایگاه زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» به همت خبرگزاری ایکنا شعبه مرکزی با حضور بانوان فعال در حوزه‌های مختلف و با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تأثیر انقلاب اسلامی بر حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و اعطای آزادی واقعی به زنان، نقش انقلاب اسلامی در ساماندهی حضور بانوان در اجتماع و بایدهاونبایدهایی که توسط بانوان باید رعایت شود از جمله محورهای نشست است.
این نشست تخصصی با حضور زهرا فرجی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی، زهره نعمتی مشاور امور بانوان رئیس جهاددانشگاهی استان، سرهنگ دوم منیره خسروی مشاور امور بانوان نیروی انتظامی، پورمحمدی کارشناس امور فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، سهیلا طاهری مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی استان، زهرا شریفی مشاور امور بانوان جهاد کشاورزی استان، الهه سوفاری مشاور امور بانوان اداره کل میراث فرهنگی استان، آذردخت همتا کارشناس مسئول پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بهزیستی و مشاور امور بانوان مدیرکل استان، شیرین برتر مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان، فاطمه‌السادات منشوری مشاور امور بانوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و مشاور امور بانوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
گزارش کامل این نشست به زودی منتشر می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی نشست تخصصی میزگرد ایکنا نقش زنان اهداف انقلاب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام آیت الله علیرضا اعرافی که شامگاه چهارشنبه توسط حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در آئین نکوداشت فقیه مجاهد حضرت آیت الله موسوی جزایری قرائت شده آمده است: حوزه‌های علمیه با سابقه‌ای بیش از هزار ساله نقشی تمدنی، اثرگذار، پراهمیت و ارزنده در رشد و تعالی جوامع بشری و اسلامی ایفا کرده و با بهره گیری از ظرفیت عظیم نخبگانی خویش و با نگاهی تمدن ساز در مسیر دستیابی به جایگاه حوزه‌ای در تراز انقلاب اسلامی و جهان معاصر در حال پیشروی است.

در این پیام عنوان شده است: جناب مستطاب آیت الله آقای حاج سیدمحمدعلی موسوی جزایری (دامت برکاته) از جمله تربیت یافتگان حوزه‌های علمیه و عالمان و مجاهدانی است که همواره در سنگرهای مختلف با همتی والا، تلاشی مستمر و کوششی بی شائبه، تعهد و دینداری را آمیزه جان خود ساخته و از هیچ تلاشی به منظور پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و حوزه‌های علمیه فروگذار نکرده است.

در پایان پیام آیت الله اعرافی آمده است: با عنایت به مراتب فضل و جهاد و سوابق ایشان، سال‌ها مجاهدت علمی و عملی این شخصیت خدوم را قدر دانسته، مراتب تقدیر و تکریم خویش را تقدیم ایشان می‌نمایم و سلامت و عزت معظم له و توفیق همه مشارکان و مساهمان در برگزاری این مراسم را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 6094646

دیگر خبرها

  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • آیت‌الله جزایری از هیچ تلاشی برای اهداف انقلاب فروگذاری نکرد