Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@11:30:53 GMT

26 تن برنج یارانه ای در روستاهای سروآباد توزیع شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۷۱۱۰

26 تن برنج یارانه ای در روستاهای سروآباد توزیع شد

احسان غلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تنظیم بازار و کمک به قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه، توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در دستور کار اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی این شهرستان به عنوان مباشر توزیع قرار گرفت.
وی افزود: اداره تعاون روستایی سروآباد از طریق اتحادیه شرکتهای تعاونی روستایی و با همکاری و هماهنگی واحد تنظیم بازار مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اقدام به توزیع 25 تن برنج تایلندی و یک تن گوشت قرمز منجمد برزیلی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** کاروان راهیان نور سروآباد به مناطق عملیاتی اعزام شد
فرمانده سپاه ناحیه سروآباد گفت: 88 نفر از دانش آموزان پسر مدارس این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
سرهنگ غفاریان اظهار داشت: اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان بسیجی پسران مدارس شهرستان متشکل از 88 نفر دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.
وی افزود: این کاروان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شلمچه، والفجر هشت، اروندکنار، خرمشهر و یادمان شهدای هویزه بازدید می کنند.
وی اضافه کرد: پیش از این نیز چهار مرحله کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر و پسر بسیجی مدارس این شهرستان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شده بودند.

**مسابقات قران کریم دردیواندره برگزارشد
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دیواندره گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مسابقات قران کریم با حضور 200 نفربرادر و 100 نفرخواهر در مسجد جامع و سالن تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام حسین ورمقانی اظهار داشت: شرکت کنندگان این مرحله از مسابقات در رشته های حفظ، ترتیل، تحقیق قرآن کریم در رده های سنی زیر 12سال ،12سال تا 16 سال و 16سال به بالا به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.
وی اضافه کرد: به 36 نفرازافراد شاخص دراین مسابقات طی مراسمی با حضور مسئولین شهرستان تقدیر به عمل امده وبه مسابقات استانی معرفی می شوند.
7353 / 7354 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها برنج تبلیغات اسلامی مناطق عملیاتی مناطق عملیاتی جنوب کشور یارانه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی