Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، تاکنون آزمایشگاه های آموزشی فناوری نانوی زیادی در پژوهش‏ سراهای دانش ‏آموزی استان های کشور راه اندازی شده اند.

استان هرمزگان با در اختیار داشتن ۹ آزمایشگاه آموزشی و کسب رتبه‏ های برتر در رویدادهای دانش آموزی فناوری نانو، از استان ‏های پیش‏رو در عرصه نانو محسوب می‏ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور قدردانی از برترین‏ های فناوری نانو و الگوسازی آنها در میان دانش‏ آموزان، دو آزمایشگاه نانو واقع در پژوهش ‏سراهای ناحیه ۱ و ۲ شهر بندرعباس به نام برگزیدگان دوره هشتم و نهم المپیاد نانو نام‏گذاری شد.

همچنین آزمایشگاه نانو در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ناحیه ۲ آموزش و پرورش که بندرعباس مستقر است در سال ۱۳۹۴ با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد نانو و آموزش و پرورش استان هرمزگان افتتاح شده و به نام احمد سلیمی، مدال طلای هشتمین المپیاد نانو نام‌گذاری شده است.

از سوی دیگر آزمایشگاه نانو آموزش و پرورش ناحیه ۱ بندرعباس در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شهید اصغر قاسمی مستقر است که در سال ۱۳۹۴ با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد نانو و آموزش و پرورش استان هرمزگان افتتاح شد. این آزمایشگاه به نام ابوالفضل باقرزاده، برنده مدال طلای نهمین المپیاد نانو نام‌گذاری شده است.

کد خبر 4527116 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمایشگاه دانش آموزان فناوری نانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد

مسابقات والیبال قهرمانی دانش آموزان جهان با حضور بیست و نه تیم دیشب در شهر بلگراد صربستان به پایان رسید و در دیدار نهایی ایران به مصاف آلمان رفت و با شکست سه بر صفر حریف خود قهرمان جهان شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری و ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • حضور صد‌ها شرکت تولیدی و دانش بنیان در همایش ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج