Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@22:54:41 GMT

مرگ تلخ دختر10 ساله در بیمارستان قائن

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۵۷۴۹۰

حوادث رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قاین گفت: با توجه به موضوع فوت دختر بچه ده ساله در قاین تمام اقدامات انتظامی و قضایی لازم معمول شده و تحقیقات مقدماتی لازم و اولیه در همان شب انجام و با تشکیل پرونده قضایی در دادسرا، با دستور قضایی جسد متوفی نیز در راستای تعیین دقیق علت فوت، کالبد گشایی و علت فوت با دقت وحساسیت لازم در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه حوادث رکنا، چندی پیش پیامی تلخ در فضای مجازی از سوی شهروندان به اشتراک گذاشته شد که خبر از وقوع حادثه‌ای هولناک داشت و خبر حاوی این پیام دردناک بود که"درگذشت یک دختر بچه ده ساله در بیمارستان شهدا قاین و در حین عمل جراحی آپاندیسیت".

راضیه علیزاده، دانش آموز پایه چهارم دبستان نبوت، روستای علی آباد سفلی که حین عمل جراحی آپاندیسیت در بیمارستان شهدا قاین درگذشت.

رحیمی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قاین اظهارکرد: با توجه به موضوع فوت دختر بچه ده ساله در تاریخ ۴ بهمن ماه جاری در بیمارستان شهدا قاین و حین آماده کردن وی در جهت عمل جراحی در اتاق عمل و باتشخیص آپاندیست به محض اطلاع، تمام اقدامات انتظامی و قضائی لازم معمول شده و تحقیقات مقدماتی لازم و اولیه در همان شب انجام و با تشکیل پرونده قضائی در دادسرا، با دستور قضائی جسد متوفی نیز در راستای تعیین دقیق علت فوت، کالبد گشایی و علت فوت با دقت و حساسیت لازم در حال بررسی است.

وی ادامه داد: ضمن آرزو و طلب صبر و اجر برای اولیا دم؛ به اطلاع شهروندان می‌رساند که در صورت احراز هرگونه قصور و یا تقصیر در موضوع عوامل دخیل به مجازات مقتضی و متناسب قانونی محکوم خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قاین بیان کرد: هرگونه اظهار نظر خودسرانه و یا انتشار مطالب غیر مستند و یا انتساب علت فوت به شخص یا اشخاصی قبل از احراز مراتب مزبور فاقد وجاهت قانونی بوده و حسب مورد می‌تواند موجبات توجه اتهاماتی شود.

محسن رضایی مقدم، رئیس بیمارستان شهدا قاین نیز گفت: در پی انتشار خبر فوت دختر ده ساله در بیمارستان شهدا قاین و انتشار اخبار ضد و نقیض لازم است جهت جلوگیری از گسترش و دامن زدن به شایعات مطالبی به عرض مردم شریف قائنات رسانده شود.

وی افزود: در تاریخ پنجشنبه چهارم بهمن دختر بچه ده ساله با تشخیص آپاندیسیت جهت عمل جراحی به اتاق عمل بیمارستان اعزام شده و بلافاصله پس از شروع فرایند بیهوشی متأسفانه دچار ایست قلبی و تنفسی شده و حدود دو ساعت تلاش کلیه پزشکان و پرسنل اتاق عمل جهت احیا مؤثر واقع نشده و بیمار فوت می‌کند بلافاصله از همان ساعات اولیه اطلاع، مسئولین بیمارستان و شبکه بهداشت شهرستان در اتاق عمل حاضر و از نزدیک بر فرایند احیا نظارت داشتند.

رئیس بیمارستان شهدا قاین بیان کرد: تمامی مستندات و داروهای مصرفی بررسی و ارزیابی کامل در مورد علت وقوع این حادثه دلخراش به عمل آمد ولی هیچ مدرکی دال بر تزریق داروی اشتباه یا قصور کادر درمانی تاکنون اثبات نشده است و علت حادثه هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. جسد متوفی جهت کالبدشکافی و تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی ارجاع و بررسی‌های کارشناسی و نمونه برداری لازم انجام شده و تاکنون نتیجه نهایی در مورد علت دقیق فوت از طرف مراجع قانونی اعلام نشده است.

رضایی مقدم افزود: با توجه به انتشار برخی اطلاعات نادرست و کم لطفی نسبت به پزشکان و پرسنل زحمتکش بیمارستان ضمن عرض تسلیت مجدد و همدردی کامل با خانواده داغدار آن عزیز از دست رفته از اصحاب رسانه و مردم شهرستان تقاضا می‌شود با سعه صدر و شکیبایی تا روشن شدن علت حادثه از سوی مراجع قانونی از گمانه زنی و اتهام و انتشار شایعات در مورد این حادثه پرهیز کنند.

وی یادآور شد: قطعاً مسئولین بیمارستان و شبکه بهداشت شهرستان بیش از همه پیگیر این حادثه تا روشن شدن موضوع خواهند بود از هر گونه همکاری با مراجع ذیصلاح کوتاهی نخواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث فضای مجازی اخبار حادثه پزشکی اخبار حوادث دادستان عمومی و انقلاب دادسرا مرگ دختر تحقیقات عکس فیلم پسر پدر تهران بیمارستان خودکشی آشپز معروف ترکیه دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...

به گزارش همشهری آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در واکنش به آتش‌سوزی شب گذشته در منطقه امامزاده ابراهیم شفت در استان گیلان در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر) نوشت: «به استاندار ‎گیلان گفتم سریع‌تر خودش را به ‎شفت برساند. سریع اقدامات لازم برای کاهش درد مردم باید انجام شود. هرچند حادثه سنگینی بود اما خدا را شکر کسی آسیب ندید. دستورات لازم صادر شده است.»

آتش‌سوزی مهیب در شهرک چوبی گیلان | ۴۰ واحد چندطبقه در آتش سوخت + ویدئو تصاویر آخرالزمانی از ویرانه‌های آتش‌سوزی در ماسوله چوبی ببینید | تصاویر هولناک جدید از بقایای آتش‌سوزی در گیلان | اینجا دیگر ویرانه است!

کد خبر 848916 برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور استان گیلان خبر مهم آتش‌ سوزی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶
  • واکنش وزیر کشور به آتش‌سوزی مهیب در روستای توریستی | حادثه سنگینی بود اما...
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها