Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر این اساس کسانی که روزانه غذای سرخ کردنی (به خصوص ماهی سرخ کرده) خورند ۸ درصد بیشتر از سایر افراد به مرگ زودرس دچار شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محققان دانشگاه آیوا می‌گویند رابطه مستقیمی میان خوردن غذای سرخ کردنی و مرگ زودرس افراد وجود دارد. تحقیق و ردیابی 197 هزار پرونده پزشکی زنان 50 تا 79 سال در طول 20 سال این امر را برای محققان ثابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس کسانی که روزانه غذای سرخ کردنی (به خصوص ماهی سرخ کرده) خورند 8 درصد بیشتر از سایر افراد به مرگ زودرس دچار شدند.

 

دکتر وی بائو استادیار اپیدمیولوژی این دانشگاه می گوید هنوز اطلاعات محدودی برای تعیین میزان اثرات منفی غذاهای سرخ کردنی وجود دارد ولی به طور کلی ما دریافتیم که غذاهای سرخ کردنی با مرگ زودرس ارتباط مستقیم دارند.

 

به گفته این استاد دانشگاه داده‌های به دست آمده از حدود 107هزار زن بین 50 تا 79 سال نشان می دهد عادات غذایی غلط موجب پیری زودرس و در نهایت مرگ می شود.

 

به گفته محققان سبک غذایی سالم بهترین راه برای جلوگیری از پیری و بیماری های مهلکی مثل سرطان است.

 

منبع: تایم

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی استان بوشهر نشست خبری کانون های فرهنگی هنری مساجد محمد جواد ظریف کانون های مساجد سلامتی نظام سلامت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۵۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه

گروهی از دانشجویان دانشگاه آمریکایی پرینستون به نشانه همبستگی با فلسطینیان در نوار غزه دست به اعتصاب غذا زدند.

به گزارش ایسنا، اعضای «اردوگاه همبستگی فلسطین» در دانشگاه پرینستون روز شنبه و در بیانیه‌ای اعلام کردند: ما برای همبستگی با فلسطینی‌های غزه که از محاصره مداوم اسرائیل رنج می‌برند، اعتصاب غذا را آغاز کرده‌ایم.

به نقل از آناتولی، بیانیه این دانشجویان می‌افزاید: این اعتصاب پاسخی به امتناع دولت از پاسخگویی به خواسته‌های ما برای جدایی و عدم سرمایه‌گذاری از اسرائیل است.

اعضای «اردوگاه همبستگی فلسطین» در دانشگاه پرینستون عنوان کردند: داده‌های سازمان ملل نشان می‌دهد که غزه بیشترین تعداد افرادی را که با قحطی فاجعه‌بار مواجه هستند، در خود جای داده است.

از ۱۸ آوریل، دانشگاه‌های آمریکا صحنه جنبش دانشجویی برای حمایت از نوار غزه در مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی بوده است. این جنبش سپس به دانشگاه های چندین کشور مانند فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا و هند گسترش یافت.

ارتش رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر با حمایت آمریکا حملات مرگباری را علیه غزه انجام داده است که در آن حدود ۳۵ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محققان عنوان می کنند؛ نقش موثر رژیم غذایی گیاهی برای سیگاری ها
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • غذای پزشکی تولید شد
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • ارتباط گُرگرفتگی زنان یائسه با سلامت مغز
  • هوش مصنوعی در جستجوی راز آلزایمر: ارتباط بین روده و مغز!
  • هوش مصنوعی در جستجوی راز آلزایمر: کاوش در ارتباط بین روده و مغز!
  • اعتصاب غذای دانشجویان دانشگاه پرینستون در همبستگی با غزه